Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70548
Название: Функціонування державного реєстру виборців в умовах сучасних викликів
Другие названия: The functioning of the state register of voters in the conditions of the modern challenges
Авторы: Опінко, С.О.
Ключевые слова: Державний реєстр виборців, виборчі списки, російська агресія, електоральна легітимація, легітимність, адміністрування виборів, цифровізація, виборчий процес, внутрішньопереміщені особи, State Register of Voters, voter lists, Russian aggression, electoral legitimation, legitimacy, election administration, digitalization, electoral process, internally displaced persons
Дата публикации: 2024
Издательство: Видавничий дім "Гельветика"
Библиографическое описание: Опінко, С.О. Функціонування державного реєстру виборців в умовах сучасних викликів / С.О. Опінко // Регіональні студії: науковий збірник / редкол.: М. М. Палінчак (голов. ред.), І. М. Вегеш, Є. І. Гайданка та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2024. – Вип. 36. – С. 53–58. – Бібліогр.: с. 57–58 (24 назви); рез. укр., англ. URL http://regionalstudies.uzhnu.uz.ua/archive/36/11.pdf
Серия/номер: Регіональні студії;
Краткий осмотр (реферат): У статті автор розглядає та аналізує сучасні виклики в функціонуванні автоматизованої інформаційно-комунікаційної системи «Державний реєстр виборців». Електоральна інфраструктура України зазнала серйозних пошкоджень внаслідок російської агресії. Проведення наступних, післявоєнних загальнодержавних та місцевих виборів в Україні є надзвичайно складною організаційною та адміністративною проблемою. Однією з найскладніших проблем є оновлення та актуалізація відомостей у Реєстрі, оскільки до виборчих списків необхідно включити мільйони українців, які були вимушені змінити місце свого проживання через російську агресію. Традиційно складними є питання забезпечення прозорості та безпеки Реєстру. Після початку дії воєнного стану в Україні робота Реєстру була припинена, проте згідно до офіційних заяв представників Центральної виборчої комісії, функціонування Реєстру може бути відновлено найближчим часом. Тому важливим та актуальним є пошук оптимальних шляхів вирішення проблем функціонування Реєстру. Автором статті встановлено найбільш оптимальну модель адміністрування Реєстру, яка передбачає залучення широкого кола суб’єктів до оновлення відомостей Реєстру. Вказано на необхідність переформатування системи здійснення публічного контролю над роботою Реєстру. Виокремлено потенціал процесів цифрової трансформації для оновлення відомостей Реєстру, розглянуто ключові безпекові виклики в функціонуванні Реєстру. Підкреслено неможливість оновлення відомостей Реєстру в умовах продовження дії воєнного стану в Україні. Вирішення адміністративних проблем, забезпечення прозорості та безпеки роботи Державного реєстру виборців як умови довіри до виборчого процесу, електоральної активності, відіграє важливу роль в легітимації післявоєнних виборів та легітимності органів влади сформованих за результатами виборів.
In the article, the author examines and analyzes modern challenges in the functioning of the automated information and communication system «State Register of Voters». The electoral infrastructure of Ukraine has suffered significant damage because of Russian aggression. Conducting the upcoming post-war nationwide and local elections in Ukraine is an extremely difficult organizational and administrative problem. One of the most challenging issues is the updating and actualization of information in the Register, as millions of Ukrainians who were forced to change their place of residence due to Russian aggression need to be included in the electoral lists. Issues of ensuring the transparency and security of the Register are traditionally difficult. After the imposition of martial law in Ukraine, the operation of the Register was suspended, however, according to official statements from representatives of the Central Election Commission, the Registry’s functionality may be resumed in the near future. Therefore, the search for optimal solutions to address the issues surrounding the functioning of the Registry is crucial and relevant. The author of the article has identified the most optimal model for administering the, which involves engaging a wide range of entities in updating the Registry’s information. The necessity of reformatting the system of public oversight over the Register operations is emphasized. The potential of digital transformation processes in updating the information of the Register is highlighted, and key security challenges in the Registry’s functioning are discussed. The author of the article underscores the impossibility of updating the information in the Register amid the continuation of the state of war in Ukraine. Addressing administrative issues, ensuring transparency, and securing the operation of the Registry are crucial conditions for fostering trust in the electoral process, promoting electoral activity, and plays a significant role in legitimation post-war elections and the legitimacy of the authorities formed because of those elections.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70548
ISSN: 2663-6115
Располагается в коллекциях:Регіональні студії №36 2024

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФУНКЦІОНУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ ВИБОРЦІВ.pdf380.92 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.