Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70559
Title: | Психологічні засади технології концентрованого навчання в іншомовній підготовці менеджерів |
Other Titles: | Psycliological aspects of technology оf concentrative education іn foreign communication training оf managers. |
Authors: | Бабинець, Мирослава Миколаївна |
Keywords: | менеджер, ., технологія концентрованого навчання., іншомовне спілкування,, manager,, foreign communication,, , technology of concentrative education. |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | УжНУ " Говерла" |
Citation: | Бабинець, М. Психологічні засади технології концентрованого навчання в іншомовній підготовці менеджерів / М. Бабинець // Педагогічні інновації у фаховій освіті : зб. наук. пр. / голов. ред. В.І. Смоланка. – Ужгород : УжНУ " Говерла", 2015. – Вип. 1 (6). – С. 92–96. – Бібліогр.: с. 96 (5 назв). – рез. укр., англ. |
Series/Report no.: | Педагогічні інновації у фаховій освіті; |
Abstract: | Стаття присвячена розгляду питань іншомовної підготовки майбутніх фахівців менеджменту. Наголошується на важливості використання технології' концентрованого навчання у підготовці до іншомовного спілкування. Проаналізовано психологічні засади технології концентрованого навчання. This article deals with the questions of formation of foreign business communication skills of future managers. The importance of technology of concentrative education іn this process is underlined and psychological aspects of technology are analyzed |
Description: | https://drive.google.com/file/d/16xvye6VlM89VaSZFj-BTrHuzAPK7PGOE/view?usp=sharing |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70559 |
Appears in Collections: | 2015 / Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 1(6) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Титулка.pdf | 295.3 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.