Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70593
Title: Формування німецькомовного діалогування після англійського у студентів-нефілологів
Other Titles: Developing the Skills of Carrying оn Dialogues іn German after English for Students­Non-Pliilologists.
Authors: Баяновс, Марія
Keywords: діалогічне мовлення німецька мова після англійської, студенти нефіло­логічнuх спеціальностей., carrying оn dialogue,, German after English, students of non-philological departments.
Issue Date: 2015
Publisher: УжНУ " Говерла"
Citation: Михайлишин, У. Формування німецькомовного діалогування після англійського у студентів-нефілологів / У. Михайлишин // Педагогічні інновації у фаховій освіті : зб. наук. пр. / голов. ред. В.І. Смоланка. – Ужгород : УжНУ " Говерла", 2015. – Вип. 1 (6). – С. 148–152. – Бібліогр.: с. 152 (4 назви). – рез. укр., англ.
Series/Report no.: Педагогічні інновації у фаховій освіті;
Abstract: У статті висвітлено одну з актуальних проблем сьогодення -лінгвістичні та лінгводuда­ктичні особливості формування німецького діалогування після англійського студентів­ нефілологів. Проведено аналіз мовленнєвих норм, актуальних для формування німецького діалогі­чного мовлення, запропоновано основні методи, прийоми і засоби навчання, систему вправ.
The article explores а relevant issue of the present time, і.е. linguistic and linguodidactic peculiari­ties of developing the skills of carrying оn dialogues іn German after English for students-non-philologists. Speech norms essential for developing the skills of carrying оn dialogues іn German are analyzed. Маіn methods, techniques, means of studying and the system of exercises аrе offered.
Description: https://drive.google.com/file/d/1ANe_8elMeyGdrcQVDN8p1y6yjT8wllGW/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70593
Appears in Collections:Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 1(6). 2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Титулка.pdf295.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.