Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70598
Title: Технологія навчання стилістично унормованого наукового писемного мовлення студентів магістратури природничих спеціальностей
Other Titles: Teaching teclmology of stylistic nonnative scientific writing of Master's students majoring Scimces.
Authors: Патієвич, Ольга Василівна
Keywords: наукове писемне мовлення,, технологія навчання, метод проекту,, методичний прийом,, освітня технологія,, педагогічна технологія,, дидактична технологія, scientific writing,, didactic technology., training technology,, project-based Zearning, stages of Zearning,, methodological, cedure, educational technology,, pedagogical technology.
Issue Date: 2015
Publisher: УжНУ " Говерла"
Citation: Патієвич, О. Технологія навчання стилістично унормованого наукового писемного мовлення студентів магістратури природничих спеціальностей / О. Патієвич // Педагогічні інновації у фаховій освіті : зб. наук. пр. / голов. ред. В.І. Смоланка. – Ужгород : УжНУ " Говерла", 2015. – Вип. 1 (6). – С. 153–159. – Бібліогр.: с. 158–159 (15 назв). – рез. укр., англ.
Series/Report no.: Педагогічні інновації у фаховій освіті;
Abstract: У нашому дослідженні ми розуміємо педагогічну технологію як технологічну карту - опис процесу у вигляді поетапної послідовності дій із зазначенням засобів їх реалізації.
The article is targeted at the defining the stages and working out methodological procedure of teaching technol­ hat constitute the core of the technological model іn gaining speech competence іn stylistic normative scientific wring of Master 's students majoring іn Sciences.
Description: https://drive.google.com/file/d/186KrNfh7hVMVedSRNyfUZ_RMRZe-W2CF/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70598
Appears in Collections:Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 1(6). 2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Титулка.pdf295.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.