Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70604
Назва: Теоретичні основи активізації навчальної діяльності студентів
Інші назви: Тheoreticalfu fundamentals aktyvyzatsyy uchebnoy activities students.
Автори: Сокаль, Валентина Анатоліївна
Ключові слова: активність,, навчальна активність, здібності,, творчість,, творчість,, навчальний процес, activity,, educational activity,, ability, creativity,, the educational process .
Дата публікації: 2015
Видавництво: УжНУ " Говерла"
Бібліографічний опис: Сокаль, В. Теоретичні основи активізації навчальної діяльності студентів / В. Сокаль // Педагогічні інновації у фаховій освіті : зб. наук. пр. / голов. ред. В.І. Смоланка. – Ужгород : УжНУ " Говерла", 2015. – Вип. 1 (6). – С. 165–170. – Бібліогр.: с. 170 (5 назв). – рез. укр., англ.
Серія/номер: Педагогічні інновації у фаховій освіті;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема активізації навчальної діяльності студентів.
The problem of activation of educational activity of students. Analyzes various approaches to the interpretation of the concepts of "activity" and "educational activity". Author analyzed ways to accelerate the learning activities of students.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1jVz06M4N8IJD6o6Jn2gU1QwMpbkcfo2C/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70604
Розташовується у зібраннях:Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 1(6). 2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка.pdf295.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.