Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70606
Назва: | Управління розвитком людського капіталу дипломатичної служби, як складова формування інтелектуального капіталу |
Інші назви: | Management of human capital development of the diplomatic service, as a component of formation of intellectual capital |
Автори: | Палагусинець, Ростислав Васильович |
Ключові слова: | інтелектуальний капітал, людський капітал, управління, дипломатична служба, пабліцитний капітал, intellectual capital, human capital, management, diplomatic service, public capital |
Дата публікації: | 2020 |
Бібліографічний опис: | Палагусинець Р. В. Управління розвитком людського капіталу дипломатичної служби, як складова формування інтелектуального капіталу. Державне управління: удосконалення та розвиток. 2020. № 11. |
Короткий огляд (реферат): | Останнім часом технології та інновації набувають все більшого значення у всьому світі.
Отже, роль знань як основної одиниці багатства залежала від творчих здібностей, досвіду
та навичок людей для отримання нових знань. Сформовані знання та їх взаємодія з людиною
(представленим людським досвідом), цінностями, переконаннями та навичками зараз є
одним з найбільш ефективних, впливових та прийнятих елементів у процесі управління
організацією. Знання розглядаються як ключовий стратегічний ресурс для стабільності,
зростання та вдосконалення організації. Інституції прагнуть до вдосконалення ефективних
стратегій, що вивчають можливості на міжнародній арені завдяки своїй здатності
використовувати наявні ресурси. У досягненні цієї мети ефективність діяльності
дипломатичної служби залежить не стільки від матеріальних ресурсів, скільки від
нематеріальних ресурсів, таких як ефективне управління кадрами та розвиток
інтелектуального капіталу.
Значна кількість розглянутих досліджень підтверджують взаємозв'язок між
інтелектуальним капіталом та управлінням знаннями та їх впливом на ефективність
організації; однак ці дослідження не враховували роль, яку відіграє інфраструктура
управління знаннями у підтримці та розвитку процесів управління знаннями та накопиченні
інтелектуального капіталу.
У роботі проведено розгорнутий огляд теми управління розвитком людського капіталу
дипломатичної служби. Проведено аналіз теоретичних аспектів визначення понять
людського капіталу та його місце у структурі формування інтелектуального капіталу.
Розглянуто специфічні особливості дипломатії, які мають негативний вплив на
впровадження методів управління розвитком людського капіталу. Проведено огляд методик,
які можна адаптувати з бізнес середовища та використати для управління розвитком
людського капіталу у дипломатичній сфері. Сформовано інтегровану модель управління
розвитком людського капіталу, яка відображає вплив інфраструктурних складових моделі управління розвитком людського капіталу на процеси та ефективність управління при
формуванні інтелектуального капіталу дипломатичної служби. Recently, technology and innovation have become increasingly important around the world. Thus, the role of knowledge as the basic unit of wealth depended on the creative abilities, experience and skills of people to acquire new knowledge. Formed knowledge and their interaction with the person (represented by human experience), values, beliefs and skills are now one of the most effective, influential and accepted elements in the management of the organization. Knowledge is seen as a key strategic resource for the stability, growth and improvement of the organization. Institutions seek to improve effective strategies that explore opportunities in the international arena through their ability to use available resources. In achieving this goal, the effectiveness of the diplomatic service depends not so much on material resources as on intangible resources, such as effective human resource management and the development of intellectual capital. A significant amount of research confirms the relationship between intellectual capital and knowledge management and their impact on the effectiveness of the organization; however, these studies did not take into account the role played by the knowledge management infrastructure in supporting and developing knowledge management processes and the accumulation of intellectual capital. The paper provides an in-depth review of the topic of human capital development management of the diplomatic service. The analysis of theoretical aspects of definition of concepts of human capital and its place in structure of formation of intellectual capital is carried out. The specific features of diplomacy, which have a negative impact on the implementation of methods of managing human capital development, are considered. An overview of methods that can be adapted from the business environment and used to manage human capital development in the diplomatic sphere. An integrated model of human capital development management has been formed, which reflects the influence of infrastructural components of the human capital development management model on the processes and management efficiency in the formation of the intellectual capital of the diplomatic service |
Опис: | DOI: 10.32702/2307-2156-2020.11.30 |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70606 |
ISSN: | 2307-2156 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри соціології і соціальної роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
УПРАВЛІННЯ.pdf | 354.81 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.