Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70611
Title: Культура службового спілкування інспекторів прикордонної служби під час бесіди з особами, що перетинають державний кордон у пунктах пропуску
Other Titles: Culture of official communication of Border Service inspector during interviews with persons crossing tlze border at the checkpoints.
Authors: Шумовецька, Світлана Павлівна
Снісар, Ірина
Keywords: культура,, службове спілкування, бесіда,, інспектор прикордонної служби пропуску., Culture,, check point., official communication,, conversation, border inspector,
Issue Date: 2015
Publisher: УжНУ " Говерла"
Citation: Шумовецька, С. Культура службового спілкування інспекторів прикордонної служби під час бесіди з особами, що перетинають державний кордон у пунктах пропуску / С. Шумовецька, І. Снісар // Педагогічні інновації у фаховій освіті : зб. наук. пр. / голов. ред. В.І. Смоланка. – Ужгород : УжНУ " Говерла", 2015. – Вип. 1 (6). – С. 175–178. – Бібліогр.: с. 178 (6 назв). – рез. укр., англ.
Series/Report no.: Педагогічні інновації у фаховій освіті;
Abstract: Службове спілкування інспектора прикордонної служби є складовою його професійного спілкування. Спілкування під час прикордонного контролю - це комунікативна взаємодія прикордонників з іншими особами, при якій відбувається обмін інформацією, що необхідна для визначення законності дій щодо пропуску громадян через державний кордон України.
The article highlights the culture of official communication of Border Service inspectors. Тhе specificity of their personal impact while executing duty at checkpoints was studied.
Description: https://drive.google.com/file/d/1cPti1xSG2ncXblKZQ7SusLdlkQiez75j/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70611
Appears in Collections:Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 1(6). 2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Титулка.pdf295.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.