Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70663
Title: | Адаптаційно-резервні можливості організму у дітей із патологією органів дихання на тлі дисплазії сполучної тканини |
Other Titles: | Adaptive and reserve organism capacities in children with the respiratory organs pathology on the background of connective tissue dysplasia |
Authors: | Юрцева, Алла Петрівна Левчук, А.Є. Павликівська, Богданна Михайлівна Фофанова, Олена Володимирівна Лотовська, Тетяна Валеріївна Костишин, Н.С. Мотрюк, В.Б. |
Keywords: | діти, пневмонія, бронхіальна астма, дисплазія сполучної тканини, адаптація, the children, pneumonia, bronchial asthma, connective tissue dysplasia, adaptation |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | ТОВ "Поліграфцентр "Ліра" |
Citation: | Адаптаційно-резервні можливості організму у дітей із патологією органів дихання на тлі дисплазії сполучної тканини / А. П. Юрцева, А. Є. Левчук, Б. М. Павликівська, О. В. Фофанова, Т. В. Лотовська, Н. С. Костишин, В. Б. Мотрюк // Проблеми клінічної педіатрії: науково-практ. журнал/ голов. ред. О. М. Горленко. – Ужгород: Поліграфцентр " Ліра", - 2018. - № 2-3. - С. 6-12. - Бібліогр.: с. 11-12 (14 назв). |
Abstract: | У дітей шкільного віку з гострою та рецидивуючою патологією органів дихання з клінічними ознаками дисплазії сполучної тканини слід визначати показники функції серцево-судинної системи. In the school age Children with acute and relapsing pathology of the respiratory organs and clinical signs of connective tissue dysplasia should determine the parameters of the cardiovascular system. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70663 |
ISSN: | 1998-6475 |
Appears in Collections: | Проблеми клінічної педіатрії. Випуск 2-3 2018 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Адаптаційно-резервні.pdf | 1.11 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.