Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70741
Title: | Технології покращення комунікативних можливостей дітей з ментальними вадами засобами фізичного виховання |
Other Titles: | Technology for communicative possibilities improvement оf children with mental disorders by means of physical education. |
Authors: | Товт, Валерій Адальбертович |
Keywords: | групові фізичні вправи,, комунікативні можливості,, ментальні вади., group physical exercises,, communicative abilities,, mental disorders. |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | УжНУ " Говерла" |
Citation: | Товт, В. Технології покращення комунікативних можливостей дітей з ментальними вадами засобами фізичного виховання / В. Товт // Педагогічні інновації у фаховій освіті : зб. наук. пр. / голов. ред. В.І. Смоланка. – Ужгород : УжНУ " Говерла", 2015. – Вип. 1 (6). – С. 275–280. – Бібліогр.: с. 280 (6 назв). – рез. укр., англ. |
Series/Report no.: | Педагогічні інновації у фаховій освіті; |
Abstract: | У статті обrрунтовано та перевірено ефективність використання спеціальних групових фізичних вправ, які потребують злагоджених колективних дій та швидкого визначення оптимального способу вирішення рухового завдання, для покращення комунікативних можливостей у дітей з ментальними вадами. In the article we showed the efjiciency of special group physical exercises elaborated to improve communicative abilities of children with mental disabilities utilising collective actions and rapid optimal decision determination method. |
Description: | https://drive.google.com/file/d/1p5F-Fc7WVK44gtE_26AbKbgqgEmCUj6-/view?usp=sharing |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70741 |
Appears in Collections: | Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 1(6). 2015 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Титулка.pdf | 295.3 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.