Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70773
Назва: Порівняльний аналіз навчальних програм з хімії для основної школи в Україні та Словацькій Республіці
Інші назви: Comparative analysis curriculum оn chemistry for primary schools іn the Ukraine and tlie Slovak Republic.
Автори: Староста, Віктор Володимирович
Ключові слова: навчальна програма з хімії, основна школа в Словацькій Республіці., зміст навчання, основна школа в Україні,, program іn chemistry,, primary school іn the Slovak Republic., learning content,, primary school іn the Ukraine,
Дата публікації: 2015
Видавництво: УжНУ " Говерла"
Бібліографічний опис: Староста, В. Порівняльний аналіз навчальних програм з хімії для основної школи в Україні та Словацькій Республіці / В. Староста // Педагогічні інновації у фаховій освіті : зб. наук. пр. / голов. ред. В.І. Смоланка. – Ужгород : УжНУ " Говерла", 2015. – Вип. 1 (6). – С. 340–345. – Бібліогр.: с. 345 (8 назв). – рез. укр., англ.
Серія/номер: Педагогічні інновації у фаховій освіті;
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано деякі аспекти навчальних програм з хімії для основної школи в Україні і Словацькій Республіці. Показано, що програми мають подібні ознаки - компете­нтніснuй підхід до формулювання цілей та завдань навчання, послідовність вивчення більшо­сті тем тощо.
Тhе article analyzes some aspects of the chemistry curriculum for primary schools іn the S/ovak Republic and Ukraine.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1h_zeqrf51otA4P0HuRGR7fn-1F7jgaN8/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70773
Розташовується у зібраннях:Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 1(6). 2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка.pdf295.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.