Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70792
Title: Вплив технологій штучного інтелекту на сучасні політичні комунікації: перспективи та виклики
Other Titles: The impact of artificial intelligence technologies on modern political communications: prospects and challenges
Authors: Кухоцька, Т. Г.
Keywords: політичні комунікації, соціальні медіа, штучний інтелект, діпфейк, політичні боти, політична реклама, мікротаргетинг, political communications, social media, artificial intelligence, deepfake, political bots, political advertising, microtargeting
Issue Date: 2024
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Кухоцька, Т. Г. Вплив технологій штучного інтелекту на сучасні політичні комунікації: перспективи та виклики / Т. Г. Кухоцька // Регіональні студії: науковий збірник / редкол.: М. М. Палінчак (голов. ред.), І. М. Вегеш, Є. І. Гайданка та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2024. – Вип. 38. – С. 85–89. – Бібліогр.: с. 88–89 (13 назв); рез. укр., англ. URL http://regionalstudies.uzhnu.uz.ua/archive/38/15.pdf
Series/Report no.: Регіональні студії;
Abstract: Стаття присвячена аналізу впливу технологій штучного інтелекту на сучасні політичні комунікації. Відзначено, що розвиток інформаційних технологій безпосередньо впливає на трансформації у сфері політичної комунікації: поступово відходить на задній план традиційна політична комунікація, та збільшується роль цифрових технологій у політичному процесі. На початку ХХІ століття зросла роль соціальних медіа, сьогодні на перший план виходять технології штучного інтелекту (ШІ). Аналіз особливостей використання ШІ в політичні комунікації дозволив виокремити найбільш розповсюджені способи: автоматичне надсилання політичних повідомлень; моніторинг та аналіз соціальних медіа; прогностична аналітика; політичні чат-боти; діпфейки; подальший розвиток технологій мікротаргетування; написання політичних промов та повідомлень. Виокремлено основні негативні впливи технологій ШІ на політичну комунікацію: використання ШІ під час написання промов політичними діячами знижує рівень довіри виборців; персоналізована реклама робить виборців менш поінформованими в політичних питаннях (бо на очі користувачів потрапляє лише те, що на думку ШІ відповідає їх уподобанням); високоякісні діпфейки не лише завдають шкоди іміджу та впливають на рівень підтримки політичних акторів, але й взагалі знижують довіру громадян до політичної інформації. Досліджено особливості застосування технології діпфейк в політичній комунікації та в політичних кампаніях, роль ШІ в роботі політичних ботів, проаналізовано приклади застосування ботів в політичних кампаніях, зокрема, розглянуто російську мережу Doppelganger та особливості її функціонування. Відзначено, що занепокоєність щодо впливу штучного інтелекту на всі сфери суспільного життя, зокрема і на політичну, сприяє розвитку громадських ініціатив протидії діпфейкам, удосконаленню технологій, які дають змогу їх виявити, розробці нормативно-правової бази, яка б регулювала використання ШІ та його продуктів.
The article analyses the impact of artificial intelligence technologies on modern political communication. It is noted that the development of information technologies directly affects transformations in the field of political communication: traditional political communication is gradually fading into the background, and the role of digital technologies in the political process is increasing. At the beginning of the twenty-first century, the role of social media grew, and today artificial intelligence (AI) technologies are coming to the fore. An analysis of the peculiarities of AI use in political communications has allowed the author to identify the most common methods: automatic sending of political messages; monitoring and analysis of social media; predictive analytics; political chatbots; dipfakes; further development of microtargeting technologies; writing political speeches and messages. The main negative impacts of AI technologies on political communication are highlighted: the use of AI in writing speeches by political figures reduces the level of voter confidence; personalised advertising makes voters less informed about political issues (because users see only what the AI thinks is relevant to their preferences); highquality dipshots not only damage the image and affect the level of support for political actors, but also generally reduce public confidence in political information. The article examines the peculiarities of using the dipfake technology in political communication and political campaigns, the role of AI in the work of political bots, and analyses examples of the use of bots in political campaigns, in particular, the Russian Doppelganger network and the peculiarities of its functioning. It is noted that the concern about the impact of artificial intelligence on all spheres of public life, including political life, contributes to the development of public initiatives to counter doppelgangers, improvement of technologies that allow them to be detected, and development of a regulatory framework that would regulate the use of AI and its products.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70792
ISSN: 2663-6115
Appears in Collections:Регіональні студії №38 2024



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.