Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70958
Название: | Комерційна дипломатія КНР в контексті реалізації ініціативи «Один пояс ‒ один шлях» |
Другие названия: | China’s commercial diplomacy in the context of its "One Belt - One Road" initiative |
Авторы: | Сапсай, А. П. Мороз, А. С. |
Ключевые слова: | КНР, економічна дипломатія, комерційна дипломатія, електронна торгівля, інформаційно-комунікативні технології, ніціатива «Один пояс ‒ один шлях», PRC, economic diplomacy, commercial diplomacy, e-commerce, information and communication technologies, One Belt One Road Initiative |
Дата публикации: | 2024 |
Издательство: | Видавничий дім "Гельветика" |
Библиографическое описание: | Сапсай, А. П. Комерційна дипломатія КНР в контексті реалізації ініціативи «Один пояс ‒ один шлях» / А. П. Сапсай, А. С. Мороз // Регіональні студії: науковий збірник / редкол.: М. М. Палінчак (голов. ред.), І. М. Вегеш, Є. І. Гайданка та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2024. – Вип. 38. – С. 232–240. – Бібліогр.: с. 238–240 (40 назв); рез. укр., англ. URL http://regionalstudies.uzhnu.uz.ua/archive/38/40.pdf |
Серия/номер: | Регіональні студії; |
Краткий осмотр (реферат): | Пропонована праця стосується дослідження сучасних засобів реалізації зовнішньоекономічної політики КНР
в рамках геополітичного проекту Ініціатива «Один пояс ‒ один шлях». Безпосередньою метою є вивчення концептуально-теоретичних і практичних аспектів комерційної дипломатії КНР, її структурних рівнів і робочих механізмів.
Серед ключових завдань автори ставлять: 1) розкриття особливостей концептуального наповнення китайської економічної та комерційної дипломатії; 2) з'ясування місця комерційної дипломатії в сучасній геополітичній стратегії
КНР на прикладі Ініціативи ОПОШ; 3) розгляд практичних інструментів комерційної дипломатії КНР у субрегіональних (Східна Європа, Південна та Південно-Східна Азія) вимірах зазначеної Ініціативи. Головним висновком дослідження виступає твердження про достатньо високий рівень адаптивності та гнучкості сучасної зовнішньоекономічної політики та комерційної дипломатії КНР. Автори вказують на не лише впровадження китайськими науковцями
в обіг терміну дипломатія електронної комерції, але і поступове оформлення її чітких рис і принципів у практичному
вимірі, серед яких: універсалізм, взаємовигідність, чіткість та безпечність. Розгляд сучасних дипломатичних засобів
КНР з розширення електронної комерції в рамках Ініціативи ОПОШ засвідчив високий рівень їх гнучкості та адаптивності, широкоформатність та багаторівневість, здатність реалізовуватися не лише на офіційному рівні держави,
її органів центральної влади, але також і на субнаціональному рівні у вигляді парадипломатії, що передбачає
залучення до роботи китайські провінції та окремі міста. Водночас використання Китаєм в рамках Ініціативи ОПОШ
неурядових організацій та бізнес компаній для досягнення власних зовнішньоекономічних цілей і торговельних
завдань, свідчить про фактичний поділ його комерційної дипломатії на офіційну та неофіційну. The proposed work concerns the modern means of China’s foreign economic policy within its geopolitical project One Belt One Road Initiative. The immediate goal is to study the conceptual, theoretical and practical aspects of commercial diplomacy of China, as well as its structural levels and working mechanisms. Among the key tasks, the authors set: 1) revealing the features of the conceptual content of China’s economic and commercial diplomacy; 2) clarification the place of commercial diplomacy in the modern geopolitical strategy of China using the example of the OBOR Initiative; 3) consideration of the practical tools of China’s commercial diplomacy in the subregional (Eastern Europe, South and Southeast Asia) dimensions of the Initiative. The main conclusion of the study is the statement about a high level of adaptability and flexibility of the foreign economic policy and commercial diplomacy of the PRC. The authors point out not only the introduction of the term ‘e-commerce diplomacy’ by Chinese scientists, but also the gradual design of its clear features and principles in the practical dimensions, including: universalism, mutual benefit, clarity and safety. A review of the modern diplomatic means of the PRC for expansion its electronic commerce within the framework of the OBOR Initiative demonstrated their high level of flexibility and adaptability, multi-level format, the ability to be implemented not only at the official level of the state through the work of its central authorities, but also at the subnational level in the form of paradiplomacy, which involves Chinese provinces and cities activities. The use of non-governmental organizations and business companies within the framework of the OBOR Initiative indicates the division of China’s commercial diplomacy into official and unofficial one. |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Стаття |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70958 |
ISSN: | 2663-6115 |
Располагается в коллекциях: | Регіональні студії №38 2024 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
КОМЕРЦІЙНА ДИПЛОМАТІЯ КНР В КОНТЕКСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ.pdf | 463.96 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.