Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71052
Title: | Література рідного краю як чинник особистісного становлення майбутнього фахівця |
Other Titles: | Natiwe land literature as а factor of personal formation of fuгure specialjst |
Authors: | Долинська, Любов |
Keywords: | література рідного краю,, інформація,, «кліпове мислення»,, самоефективність,, самовиховання., native land literature,, information,, «clip thinking»,, self-effectiveness,, self-education. |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Видавництво УжНУ |
Citation: | Долинська, Л. Література рідного краю як чинник особистісного становлення майбутнього фахівця / Л. Долинська // Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства : зб. наук. праць / відп. ред. І. В. Сабадош. – Ужгород : Вид-во УжНУ "Говерла", 2019. – Вип. 24. – С. 73-76. – Бібліогр.: с. 76 (5 назв). – Рез. укр. англ. |
Series/Report no.: | Сучасні проблеми мовознасвтва та літературознавства. Вип. 9; |
Abstract: | У статті досліджено особливості сприйняття художнього твору сучасною молодцю, фактори впливу літератури рідного краю на формування особистості; представлено твори закарпатських митців, наголошено на їх естетичній та дидактичній вартості; проаналізовано художні тексти, що склали збірку «Дзиrар» письменниці та художниці Закарпаття Тетяни Рибар. In the article special features of perception of literary work bу modem youth and factors of influence of native land literature on formation of personality were researched. |
Description: | https://drive.google.com/file/d/1UL5HCJ5fwF686tOSNmeQV_KpFkzAKqJK/view?usp=sharing |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71052 |
Appears in Collections: | Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства. Випуск 24 - 2019 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Титулка..pdf | 1.8 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.