Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71196
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМіца, Владислав Володимирович-
dc.contributor.authorГрига, Я.М.-
dc.contributor.authorОлійник, А.А.-
dc.date.accessioned2025-03-03T11:11:34Z-
dc.date.available2025-03-03T11:11:34Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМіца В. В., Грига Я. М., Олійник А. А. Теоретичні основи формування збутової політики як складової маркетингової концепції розвитку підприємства. Формування ринкових відносин в Україні: зб. наук. праць. 2023. №7–8 (266–267). С.136-140.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71196-
dc.description.abstractПредметом дослідження є теоретичні основи формування збутової політики як складової маркетингової концепції розвитку підприємства. Метою дослідження є проаналізувати теоретичні основи формування збутової політики підприємств та її особливості. Методи дослідження. У роботі використані діалектичний метод наукового пізнання, метод аналізу і синтезу, порівняльний метод, метод узагальнення даних. Результати роботи. У статті дано визначення змісту збуту в умовах ринкової системи господарювання. Виділено основні групи факторів, які на макро– та мікроекономічних рівнях впливають на організацію збутової діяльності на підприємстві та її ефективність. Окреслені складові збутової полі- тики підприємства. Визначені основні завдання системи внутрішнього контролю збутової діяльності. Висновки. Ефективне функціонування підприємств в умовах ринкової економіки в значній мірі залежить від правильного вибору збутової політики, як на довгостроковий, так і короткостроковий період. Використання у господарській діяльності маркетингової адаптації збуту обумовлює необхідність інтерпретації складових елементів цього процесу. Конкретизовано поняття «збутова полі- тика», як складової формування загальної маркетингової бізнес–концепції підприємства. Збутова політика повинна регулюватися самим суб’єктом господарювання з метою забезпечення її ефективності та стабільності економічних процесів на підприємстві.uk
dc.description.abstractThe subject of the study is the theoretical basis of the formation of sales policy as a component of the marketing concept of enterprise development. The purpose of the study is to analyze the theoretical foundations of the formation of the sales policy of enterprises and its features. Research methods. The work uses the dialectical method of scientific knowledge, the method of analysis and synthesis, the comparative method, and the method of summarizing data. Work results. The article defines the content of sales in the conditions of the market system of management. The main groups of factors that affect the organization of sales activities at the enterprise and its effectiveness at the macro– and microeconomic levels are highlighted. The components of the company’s sales policy are outlined. The main tasks of the system of internal control of sales activity are defined. Conclusions. The effective functioning of enterprises in the conditions of a market economy largely depends on the correct choice of sales policy, both for the long–term and short–term periods. The use of marketing adaptation of sales in economic activity determines the need to interpret the constituent elements of this process. The concept of «sales policy» has been concretized as a component of the formation of the general marketing business concept of the enterprise. Sales policy should be regulated by the business entity itself in order to ensure its efficiency and stability of economic processes at the enterprise.uk
dc.description.sponsorship.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesФормування ринкових відносин в Україні;-
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectзбутuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectінформаціяuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectконтрольuk
dc.subjectфінансиuk
dc.subjectenterpriseuk
dc.subjectsalesuk
dc.subjectmarketuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectinformationuk
dc.subjectefficiencyuk
dc.subjectinnovationuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.subjectcontroluk
dc.subjectfinanceuk
dc.titleТеоретичні основи формування збутової політики як складової маркетингової концепції розвитку підприємстваuk
dc.title.alternativeTheoretical foundations of the formation of sales policy as a component of the marketing concept of enterprise developmentuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри економіки, підприємництва та торгівлі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
frvu_2023_7-8_21.pdf77.84 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.