Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71219
Title: Державна політика щодо тарифоутворення вантажних залізничних перевезень
Other Titles: State policy regarding tariff formation of freight railway transportation
Authors: Воронятніков, О. О.
Keywords: державна політика, адміністративно-правове регулювання, адміністратив-ноправове забезпечення, тарифоутворення, вантажні залізничні перевезення, state policy, administrative and legal regulation, administrative and legal support, tariff formation, freight rail transportation
Issue Date: 2024
Citation: Воронятніков О. О. Державна політика щодо тарифоутворення вантажних залізничних перевезень/ О. О. Воронятніков//Аналітичне-порівняльне правознавство/ редкол.: Ю. М. Бисага (голов. ред.), В. В. Заборовський, Д. М. Бєлов, С. Б. Булеца та ін.; ДВНЗ «УжНУ» – Ужгород, 2024. – №6. – С. 532-536 – Бібліогр.: с. 535-536 (12 назв). URL http://journal-app.uzhnu.edu.ua/article/view/317217/307741
Abstract: У статті розглядається актуальна проблема державної політики щодо тарифоутворення вантажних залізничних перевезень в Україні, яка має суттєвий вплив на економічний розвиток країни та конкурентоспроможність вітчизняної промисловості. Поточний стан вантажних залізничних перевезень в Україні характеризується низкою проблем, серед яких – застаріла інфраструктура, недостатнє фінансування, а також питання тарифної політики. В умовах постійної економічної нестабільності важливим є баланс між потребами вантажовідправників, вимогами ринку та інтересами держави, що має регулювати тарифи таким чином, щоб забезпечити економічну доцільність і конкурентоспроможність залізничних перевезень. Адміністративно-правове забезпечення тарифоутворення у сфері вантажних перевезень в Україні ґрунтується на нормативно-правових актах, що регулюють діяльність державних органів та суб’єктів господарювання в галузі транспорту. Центральне місце серед цих актів займає законодавство, яке визначає механізми регулювання тарифів та відповідальність за їх дотримання. Вплив держави на регулювання тарифів у сфері вантажних залізничних перевезень є важливим інструментом для забезпечення стабільності ринку. Державні органи мають вплив на рівень тарифів через розробку та впровадження стратегій і політик, що сприяють розвитку цієї галузі, а також через визначення та коригування механізмів тарифоутворення, що дозволяє враховувати економічну ситуацію в країні. Встановлення адекватних тарифів забезпечує не лише прибутковість залізничних перевезень, але й справедливі умови для всіх учасників ринку. Крім того, ефективна державна політика в цій сфері дозволяє залучати інвестиції в інфраструктуру та покращувати конкурентоспромож-ність українських товарів на міжнародних ринках.Таким чином, питання державної політики в сфері тарифоутворення вантажних залізничних перевезень є надзвичайно важливим для стало-го розвитку транспортного сектору та економіки країни в цілому. Стаття пропонує аналіз поточного стану цієї сфери, вивчає основні проблеми та тенденції, а також оцінює роль держави в оптимізації тарифної політики та її вплив на ефективність вантажоперевезень в Україні.
The article examines the current issue of state policy regarding freight railway tariff formation in Ukraine, which has a significant impact on the country’s economic development and the competitiveness of domestic industry. The current state of freight railway transportation in Ukraine is characterized by a number of problems, including outdated infrastructure, insufficient funding, and tariff policy issues. In the context of ongoing economic instability, it is crucial to balance the needs of shippers, market requirements, and the interests of the state, which must regulate tariffs in a way that ensures the economic viability and competitiveness of railway transportation.The administrative and legal framework for tariff formation in the field of freight transportation in Ukraine is based on regulatory legal acts that govern the activities of state bodies and economic entities in the transport sector. Central to these acts is legislation that defines the mechanisms for regulating tariffs and the responsibility for their compliance.The state’s influence on tariff regulation in the field of freight railway transportation is an important tool for ensuring market stability. State bodies influence the level of tariffs through the development and implementation of strategies and policies that promote the growth of this sector, as well as through the definition and adjustment of tariff formation mechanisms, which allow for the consideration of the country’s economic situation. The establishment of appropriate tariffs ensures not only the profitability of railway transportation but also fair conditions for all market participants. Furthermore, effective state policy in this area allows for attracting investment in infrastructure and improving the competitiveness of Ukrainian goods on international markets.Thus, the issue of state policy in the field of freight railway tariff formation is extremely important for the sustainable development of the transport sector and the country’s economy as a whole. The article provides an analysis of the current state of this sector, explores the main problems and trends, and assesses the role of the state in optimizing tariff policy and its impact on the effectiveness of freight transportation in Ukraine.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71219
ISSN: 2788-6018
Appears in Collections:Аналітично-порівняльне правознавство. Вип. 6 2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
317217-Текст статті-734870-1-10-20241209.pdf267.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.