Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71222
Название: | The tariff regulation of railway freight transportation in EU |
Другие названия: | Тарифне регулювання вантажних залізничних перевезень в ЄС |
Авторы: | Gurzhii, A. V. Timashov, V. O. Veselov, М. Yu. |
Ключевые слова: | tariff regulation, railway transport, railway transportation of goods, transportation, тарифне регулювання, залізничний транспорт, залізничні перевезення, перевезення вантажів |
Дата публикации: | 2024 |
Библиографическое описание: | Gurzhii A. V. The tariff regulation of railway freight transportation in EU/ A. V. Gurzhii, V. O. Timashov, М. Yu. Veselov //Аналітичне-порівняльне правознавство/ редкол.: Ю. М. Бисага (голов. ред.), В. В. Заборовський, Д. М. Бєлов, С. Б. Булеца та ін.; ДВНЗ «УжНУ» – Ужгород, 2024. – №6. – P. 550-554 – Бібліогр.: p. 554 (10 назв). URL http://journal-app.uzhnu.edu.ua/article/view/317222/307744 |
Краткий осмотр (реферат): | The article examines the provisions of the EU legislation on the tariff regulation of rail freight transportation, as well as the prospects of their implementation in the domestic system of industry regulation.It is emphasized that the implementation of European rules of tariff regulation on railway transport is an important factor in the development of a competitive environment in the market of transport services, as well as a necessary prerequisite for the attraction of internal and external investments in the development of the railway industry. Such adaptation is extremely important for reducing transport costs, improving the quality of services and the overall efficiency of rail freight transportation.The key provisions of the Directive of the European Parliament and the Council of Europe of 21.11.2012 No 2001/14/EU “Creation of a single European railway space”, which defines the rules for collecting fees for the use of railway infrastructure by freight transport operators, are highlighted. It is emphasized that the Directive envisages the separation of infrastructure management and transport operations to prevent conflicts of interest and stimulate fair competition among market operators. It also defines railway companies’ rights to access infrastructure and establishes transparent pricing mechanisms.The article examines the European experience of creating independent regulatory bodies authorized to monitor market practices, monitor compliance with safety standards, and ensure fair pricing mechanisms.It was concluded that the implementation of the provisions of the EU legislation on the tariff regulation of rail freight transportation will ensure a significant increase in the competitiveness of domestic rail transport by improving the access of national carriers to the European transport infrastructure, optimizing logistics on rail transport, ensuring transparency and reasonableness of pricing, creating equal conditions for national railway operators.The importance of the consistent implementation of the provisions of the EU legislation on the tariff regulation of rail freight transportation in the context of the Europeanization of domestic legislation on rail transport and the regulatory approximation provided for by the Association Agreement between Ukraine and the EU is emphasized. У статті розглядаються положення законодавства ЄС про тарифне регулювання залізничних перевезень вантажів, а також перспективи їх імплементації у вітчизняну систему галузевого регулювання. Наголошується, що імплементація європейських правил тарифного регулювання на залізничному транспорті є важливим чинником розвитку конкурентного середовища на ринку транспортних послуг, а також необхідною передумовою залучення внутрішніх і зовнішніх інвестицій у розбудову залізничної галузі. Така адаптація є вкрай важливою для зниження транспортних витрат, підвищення якості послуг і загальної ефективності залізничних перевезень вантажів. Охарактеризовано ключові положення Директиви Європейського Парламенту і Ради Європи від 21.11.2012р. No2001/14/ЄС “Створення єдиного європейського залізничного простору”, якими визначаються правила стягнення плати за користування залізничною інфраструктурою операторами вантажних перевезень. Підкреслено, що Директива передбачає розділення управління інфраструктурою та транспортними операціями для запобігання конфлікту інтересів і стимулювання справедливої конкуренції серед операторів ринку. Вона також визначає права залізничних компаній на доступ до інфраструктури та встановлює прозорі механізми ціноутворення. У статті розглядається європейський досвід створення незалежних регуляторних органів, уповноважених здійснювати моніторинг моніторинг ринкових практик, контролювати дотримання стандартів безпеки та забезпечувати справедливі механізми ціноутворення. Зроблено висновок про те, що імплементація положень законодавства ЄС про тарифне регулювання залізничних перевезень вантажів забезпечить суттєве підвищення конкурентоспроможності вітчизняного залізничного транспорту шляхом поліпшення доступу національних перевізників до європейської транспортної інфраструктури, оптимізації логістики на залізничному транспорті, забезпечення прозорості та обґрунтованості ціноутворення, створення рівних умов для національних операторів ринку. Підкреслюється важливість послідовної імплементації положень законодавства ЄС про тарифне регулювання залізничних перевезень вантажів у контексті європеїзації вітчизняного законодавства про залізничний транспорт та регуляторного наближення, передбаченого Угодою про асоціацію між Україною та ЄС. |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Стаття |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71222 |
ISSN: | 2788-6018 |
Располагается в коллекциях: | Аналітично-порівняльне правознавство. Вип. 6 2024 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
317222-Текст статті-734885-1-10-20241209.pdf | 276.02 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.