Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71234
Название: | Актуальні проблеми професійної підготовки поліцейських в умовах воєнного стану |
Другие названия: | Actual problems of police training in the conditions of the state of martial law |
Авторы: | Завістовський, О. Д. Король, К. С. |
Ключевые слова: | Воєнний стан, професійна підготовка, тактична медицина, дії поліцейського при обстрілах, освітні програми, мінно-вибухові травми, Martial law, tactical medicine, actions of a police officer during shelling, educational programs, mine and explosive injuries |
Дата публикации: | 2024 |
Библиографическое описание: | Завістовський О. Д. Актуальні проблеми професійної підготовки поліцейських в умовах воєнного стану/ О. Д. Завістовський, К. С. Король //Аналітичне-порівняльне правознавство/ редкол.: Ю. М. Бисага (голов. ред.), В. В. Заборовський, Д. М. Бєлов, С. Б. Булеца та ін.; ДВНЗ «УжНУ» – Ужгород, 2024. – №6. – С. 569-573 – Бібліогр.: с. 572-573 (14 назв). URL http://journal-app.uzhnu.edu.ua/article/view/317225/307752 |
Краткий осмотр (реферат): | У статті розглянуті важливі проблемні питання необхідності корегування сучасних освітніх програм фахової підготовки поліцейських до виконання завдань в умовах бойових дій. Розглядаються шляхи вдосконалення професійної підготовки, серед яких акцентується увага на необхідності затвердження стратегії підготовки поліцейських кадрів, серед основних завдань якої буде необхідність підготовки поліцейських, готових до служби в умовах, максимально наближених до бойових, у населених пунктах, які наближені до лінії бойового зіткнення та на деокупованих територіях. Наголошується, що освітні програми підготовки поліцейських у закладах вищої освіти із специфічними умовами навчання повинні передбачати набуття у майбутніх поліцейських навичок тактичної медицини в умовах бойових дій, поводження при артилерійських обстрілах, в рамках тактико-спеціальної підготовки поводження із військовополоненими і при контакті із диверсійно-розвідувальною ворожою групою тощо, взагалі оволодіння навиками роботи в екстремальних умовах. Зауважено, що освітні програми підготовки поліцейських розроблялися й вдосконалювалися у мирний час й у період збройного конфлікту та повномасштабної агресії росіян потребують суттєвого корегування у бік підготовки до служби в поліції у відповідних умовах. Окремий наголос у статті стосується необхідності активного впровадження моделювання на навчальних полігонах тощо для поліцейських екстремальних ситуацій, що можуть виникнути внаслідок бойових дій – артилерійські обстріли та алгоритм дій поліцейського в таких умовах, надання домедичної допомоги мирним громадянам у випадку отримання мінно-вибухових травм тощо. Також доцільним є моделювання ситуацій поводження із військовополоненими, контакту з диверсійно-розвідувальними ворожими групами. Наголошені зміни необхідні, оскільки поліцейські, які служать у населених пунктах, які близькі до зони бойового зіткнення або відстань від неї дозволяє росіянам застосовувати ствольну чи реактивну артилерію, зіштовхуються із безліччю проблем, які нетипові для служби в поліції у мирний час. The article deals with the important problematic issues of the need to adjust modern educational programs for training police officers for combat conditions. Ways of improving such training are considered, among which attention is focused on the need to approve a strategy for the training of police personnel, among the main tasks of which will be the need to train policemen who are ready to serve in conditions as close as possible to combat, in settlements that are close to the line of combat confrontation, on de-occupied territories. It is emphasized that educational programs for the training of police officers in institutions of higher education with specific training conditions should provide for the acquisition by police officers of tactical medicine skills in combat conditions, handling during artillery fire, as part of tactical special training for dealing with prisoners of war or skills in extreme conditions of contact with subversives. – reconnaissance enemy group, etc. It was noted that the educational programs for the training of police officers were developed and improved in peacetime and during the period of armed conflict and full-scale aggression of the Russians, and need significant adjustment in the direction of training for police service under appropriate conditions.A separate emphasis in the article concerns the need for active implementation of simulations on training grounds, etc., for extreme police situations that may arise as a result of hostilities – artillery fire and the algorithm of actions of a police officer in such conditions, providing first aid to civilians in case of mine-explosive injuries, etc. It is also expedient to model situations of treatment of prisoners of war, contact with sabotage and reconnaissance enemy groups. The highlighted changes are necessary because police officers who serve in settlements that are close to the combat zone or at a distance from it that allows the Russians to use barrel or rocket artillery, face a variety of problems that are not typical for police service in peacetime. |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Стаття |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71234 |
ISSN: | 2788-6018 |
Располагается в коллекциях: | Аналітично-порівняльне правознавство. Вип. 6 2024 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
317225-Текст статті-734899-1-10-20241209.pdf | 296.37 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.