Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71256
Title: | Оцінка громадськістю ефективності діяльності правоохоронного органу як форма громадського контролю |
Other Titles: | Public assessment of the efficiency of the law enforcement body as a form of public control |
Authors: | Миронюк, Р. В. Кобко, Є. В. |
Keywords: | громадський контроль, правоохоронні органи, діяльність правоохоронного органу, форми та методи оцінки громадськістю ефективності діяльності правоохоронного органу, public control, law enforcement agencies, law enforcement agency activities, forms and methods of public assessment of the effectiveness of law enforcement agency activities |
Issue Date: | 2024 |
Citation: | Миронюк Р. В. Оцінка громадськістю ефективності діяльності правоохоронного органу як форма громадського контролю/ Р. В. Миронюк, Є. В. Кобко //Аналітичне-порівняльне правознавство/ редкол.: Ю. М. Бисага (голов. ред.), В. В. Заборовський, Д. М. Бєлов, С. Б. Булеца та ін.; ДВНЗ «УжНУ» – Ужгород, 2024. – №6. – С. 618-625 – Бібліогр.: с. 624-625 (19 назв). URL http://journal-app.uzhnu.edu.ua/article/view/317271/307808 |
Abstract: | В статті досліджено найбільш ефективні способи та форми оцінки громадськістю ефективності діяльності правоохоронного органу як форми громадського контролю. Здійснено аналіз зарубіжного досвіду визначення системи оцінювання ефективності діяльності правоохоронного органу. На підставі аналізу зарубіжного досвіду та вітчизняної практики оцінка громадськістю ефективності діяльності правоохоронного органу визначимо найбільш дієві показники такої діяльності, на яких має базуватись така оцінка: 1) показники ефективності організаційної роботи правоохоронного органу (раціональна структура органу, яка дає можливість вільного та рівного звернення громадян для отримання правоохоронної послуги, швидкість вжиття заходів, ступінь задоволеності заявників та потерпілих щодо реагування з боку працівників органу, рівень налагодженої взаємодії з іншим правоохоронним органом, який виконує дотичні функції, наприклад поліції і прокуратури); 2) показники стану публічної безпеки і порядку (вжиті заходи щодо запобігання вчиненню правопорушень та злочинів, наявність правоохоронців в публічних місцях, стан освітлення територій та забезпечення їх відео-фіксацією, швидкість оперативного реагування на звернення громадян та прибуття представника правоохоронного органу на місце події); 3) стан злочинності (кількісно-якісні дані щодо зареєстрованих кримінальних та адміністративних правопорушень у межах території обслуговування чи специфіки діяльності окремого підрозділу, відсоток їх викриття і розслідування, динаміка з попереднім періодом); 4) показники якості надання адміністративних послуг правоохоронним органом (наявність ЦНАПів, сервісних центрів, тактовність та толерантність їх співробітників, оперативність та повнота надання послуги) 4) показники професійного рівня персоналу правоохоронного органу (кількість фахівців в організаційній структурі органу, плинність кадрів, рівень професійної підготовки та перепідготовки, загальні навички, знання та дотримання вимог нормативних документів, уважність і доброзичливість у відносинах із громадянами й ін.; 5) оптимізація використання ресурсів (стан забезпечення правоохоронної діяльності за окремими показниками: транспортні та інформаційно-технічні засоби, спеціальні засоби, розмір грошового утримання певних категорій працівників, соціальні витрати); 6) загальний відсоток населення, задоволеного якістю роботи правоохоронного органу. The article examines the most effective methods and forms of public assessment of the effectiveness of the law enforcement agency as a form of public control.An analysis of foreign experience in determining the system for assessing the effectiveness of law enforcement agencies has been carried out. Based on the analysis of foreign experience and domestic practice of public assessment of the effectiveness of law enforcement agencies, we will determine the most effective indicators of such activities, on which such an assessment should be based: 1) indicators of the effectiveness of the organizational work of the law enforcement agency (rational structure of the agency, which allows citizens to freely and equally apply for law enforcement services, the speed of taking measures, the degree of satisfaction of applicants and victims with the response of agency employees, the level of established interaction with other law enforcement agencies that perform relevant functions, such as the police and the prosecutor’s office); 2) indicators of the state of public safety and order (measures taken to prevent offenses and crimes, the presence of law enforcement officers in public places, the state of lighting of territories and their video recording, the speed of prompt response to citizens’ appeals and the arrival of a law enforcement representative at the scene); 3) the state of crime (quantitative and qualitative data on registered criminal and administrative offenses within the service area or the specifics of the activities of a separate unit, the percentage of their detection and investigation, dynamics with the previous period); 4) indicators of the quality of administrative services provided by a law enforcement agency (availability of ASNs, service centers, tact and tolerance of their employees, efficiency and completeness of service provision) 4) indicators of the professional level of law enforcement agency personnel (number of specialists in the organizational structure of the agency, staff turnover, level of professional training and retraining, general skills, knowledge and compliance with the requirements of regulatory documents, attentiveness and friendliness in relations with citizens, etc.; 5) optimization of resource use (state of law enforcement activity by individual indicators: transport and information and technical means, special means, amount of financial support for certain categories of employees, social expenses); 6) the total percentage of the population satisfied with the quality of work of a law enforcement agency. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71256 |
ISSN: | 2788-6018 |
Appears in Collections: | Аналітично-порівняльне правознавство. Вип. 6 2024 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
317271-Текст статті-735013-1-10-20241210.pdf | 289.23 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.