Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71323
Назва: Перші кроки навчання хімії в новій українській школі: результати самооцінювання
Інші назви: THE FIRST STEPS OF LEARNING CHEMISTRY IN THE NEW UKRAINIAN SCHOOL: SELF-ASSESSMENT RESULTS
Автори: Зубака, Оксана Василівна
Барчій, Ігор Євгенович
Погодін, Артем Ігорович
Лапко, М. І.
Завадська, І. К.
Федак-Поштак, Н. В.
Гончарова, О. М.
Залуцька, С. Б.
Ключові слова: самооцінювання на уроках хімії, спостереження, експеримент, викладання хімії, self-assessment in chemistry lessons, observation, experiment, teaching chemistry
Дата публікації: 2024
Видавництво: ДВНЗ "УжНУ"
Бібліографічний опис: Зубака О. В. Перші кроки навчання хімії в новій українській школі: результати самооцінювання / О. В. Зубака, І. Є. Барчій, А. І. Погодін та ін. // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Хімія; збірник наук. праць / голов. ред. І.Є. Барчій. – Ужгород, 2024. – Вип. 2 (52). – С. 115–118. – Рез. укр., англ.
Короткий огляд (реферат): Самооцінювання стає важливим елементом у сучасному освітньому процесі, зокрема при вивчення хімії. Сучасні підходи до освіти спрямовані не тільки на передачу знань, а і на розвиток в учнів здатності самостійно оцінювати свої досягнення та виявляти труднощі у засвоєнні матеріалу. Завдяки цьому учні вчаться відповідальніше підходити до свого навчання, стають більш самостійними та мотивованими. Самооцінювання є ключовим компонентом сучасних методичних підходів у викладанні, оскільки сприяє розвитку самостійності, критичного мислення та особистої відповідальності учнів. У даній роботі досліджено і проаналізовано результати самооцінювання учнями першої теми з хімії «Хімія. Перші кроки». Об’єктом дослідження вибрані учні 7-х класів Ужгородського ліцею ім. А Волошина, які розпочали вивчення хімії за програмою НУШ. Результати дослідження показали рівень засвоєння учнями пройденого матеріалу та недостатнє розуміння історії розвитку хімії, наслідків недотримання техніки безпеки під час роботи у хімічному кабінеті, труднощі у систематизації лабораторного обладнання. Такий аналіз допоможе ефективніше адаптувати навчальний процес до потреб учнів і покращити їхні результати.
Self-assessment becomes an important element in the modern educational process, in particular when studying chemistry. Modern approaches to education are aimed not only at the transfer of knowledge, but also at the development of students' ability to independently evaluate their achievements and identify difficulties in learning the material. Thanks to this, students learn to approach their studies more responsibly, become more independent and motivated. Self-assessment is a key component of modern methodological approaches in teaching, as it contributes to the development of independence, critical thinking and personal responsibility of students. In this work, the results of self-assessment by students of the first chapter of chemistry «Chemistry. The first steps» were investigated and analyzed. The 7th grade students of the A. Voloshyn Uzhhorod Lyceum, who started studying chemistry under the program of the New Ukrainian School. The results of the study showed the level of assimilation of the material passed by students and insufficient understanding of the history of the development of chemistry, the consequences of non-observance of safety techniques while working in the chemical laboratory, difficulties in the systematization of laboratory equipment. Such an analysis will help to more effectively adapt the educational process to the needs of students and improve their results.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71323
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія Хімія Вип.2 (52) 2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПЕРШІ КРОКИ НАВЧАННЯ.pdf663.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.