Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71393
Назва: | Корпоративна культура закладів вищої освіти як гарант ефективності професійної підготовки майбутніх фахівців |
Інші назви: | Corporate culture of higher education institutions as a guarantee of the efficiency of professional training of future specialists |
Автори: | Клепар, Марія Василівна Матвеєва, Наталія Олексіївна Чінчой, Олександр Олександрович |
Ключові слова: | імідж, корпоративна культура, культура спілкування, професійне становлення, image, corporate culture, communication culture, professional development |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | УжНУ |
Бібліографічний опис: | Клепар, М. В. Корпоративна культура закладів вищої освіти як гарант ефективності професійної підготовки майбутніх фахівців / М. В. Клепар, Н. О. Матвеєва, О. О. Чінчой // Науковий вісник Ужгородського університету : збірник наукових праць; серія : Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. О. Бартош. – Ужгород: ДВНЗ "УжНУ", 2024. –Вип. 2 (55). – С. 28–32. – рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 31–32 (6 назв) |
Серія/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Короткий огляд (реферат): | Корпоративна культура посідає чільне місце у формуванні іміджу закладу вищої освіти, підвищенні його конкурентоспроможності та набутті популярності серед абітурієнтів, студентів та інших закладів. З
одного боку, корпоративна культура виконує функцію регулятора поведінки педагогічних кадрів через систему
норм, правил та цінностей, а з іншого – виступає гарантом успішної професійної підготовки майбутніх фахівців.
Мета статті полягає у виокремленні значення та феномену корпоративної культури, визначенні її місця у системі
професійної підготовки студентів. Основними методами дослідження є: порівняльний аналіз наукових і навчально-методичних джерел, нормативно-правової бази; теоретичні та емпіричні, методи узагальнення. У результаті нашого дослідження ми дійшли висновку про функціонально-змістове наповнення, структуру та значення
корпоративної культури закладів вищої освіти. Corporate culture occupies a prominent place in forming the image of a higher education institution, increasing its competitiveness and gaining popularity among applicants, students, and other institutions. On the one hand, corporate culture acts as a regulator of the behavior of teaching staff through a system of norms, rules, and values, and on the other hand, it acts as a guarantor of successful professional training of future specialists. The purpose of the article is to distinguish the meaning and phenomenon of corporate culture and to determine its place in the system of professional training of students. The main methods of research are comparative analysis of scientific-educational and methodological sources, regulatory and legal framework; and theoretical and empirical methods of generalization. Today, corporate culture acts as a universal socio-cultural phenomenon, a system of values, beliefs, business principles, norms of behavior, and traditions, which is an important intangible resource that provides social connections, communicative and information communication, harmonizes relations, affects the efficiency and competitiveness of the institution. This is an effective tool for the strategic development of a higher education institution, with the help of which employees identify themselves with the university, influence with their work the formation of its image and authority, success, and competitiveness. Corporate culture includes value-normative, organizational, communicative, socio-psychological, game components, and image structure of the educational institution, manifested at the internal and external levels. As a result of our research, we concluded the functional content, structure, and meaning of the corporate culture of higher education institutions. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71393 |
ISSN: | 2524-0609 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (55) - 2024 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ.pdf | 308.15 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.