Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71396
Назва: | Аудіовізуальний метод у навчанні іноземних мов |
Інші назви: | Audiovisual method in learning foreign languages |
Автори: | Лещук, Галина Василівна Стефанчук, Богдана Миколаївна |
Ключові слова: | аудіовізуальний метод, іноземна мова, метод, навчання іноземних мов, audiovisual method, foreign language, method, foreign language learning |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | УжНУ |
Бібліографічний опис: | Лещук, Г. В. Аудіовізуальний метод у навчанні іноземних мов / Г. В. Лещук, Б. М. Стефанчук // Науковий вісник Ужгородського університету : збірник наукових праць; серія : Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. О. Бартош. – Ужгород: ДВНЗ "УжНУ", 2024. –Вип. 2 (55). – С. 44–48. – рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 47 (9 назв) |
Серія/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито сутність аудіовізуального методу навчання іноземних мов. Схарактеризовані
основні методи навчання іноземних мов (граматично-перекладний, аудіолінгвальний, комунікативний, імерсивний, прямий, сугестивний, нейролінгвістичний методи). Простежено історію виникнення аудіовізуального методу та проаналізовано внесок різних науковців у його розробку (П. Ріван, Р. Ладо, Р. Рішер). Наголошено на
важливості методу в контексті подальшого розвитку мультимедійних ресурсів. Представлені основні характеристики методу та його складові: прослуховування, перегляд відео, повторення, сприйняття контексту. Визначені
переваги та недоліки методу. Окреслені перспективи дослідження аудіовізуального методу та його потенціалу.
Зроблено висновок, що аудіовізуальний метод є потужним інструментом для початкового етапу вивчення мов,
однак для комплексного оволодіння мовою необхідно його доповнювати іншими методами. The article reveals the essence of the audiovisual method of teaching foreign languages. The main methods of learning foreign languages are characterized (grammatical translation, audio-lingual, communicative, immersive, direct, suggestive, neurolinguistic methods). The history of the emergence of the audiovisual method is traced and the contribution of various scientists to its development is analyzed (P. Rivan, R. Lado, R. Riсher). It is noted that the audiovisual method of learning foreign languages is a teaching method based on a combination of auditory (audio) and visual (video) stimuli, i.e. the defining feature of the method is the simultaneous use of sound and image. The importance of the method in the context of further development of multimedia resources is emphasized. The main characteristics of the method are presented: combination of images and sounds, contextual learning, emphasis on listening comprehension and pronunciation, lack of translation, repeated practice. Determined components of the method: listening, watching videos, repetition, perception of context. Advantages and disadvantages of the method are outlined. The advantages of the audiovisual method include: improving perception and memorization, immersive learning, getting closer to the natural language environment, active use of the context, and gradual mastery of the language. The limitations of the audiovisual method are: less emphasis on writing, the need for technical resources, which can make it difficult to use the method in schools or at home. Prospects for further research of the audiovisual method and its potential are indicated, especially in the context of technology development and individualization of education. It was concluded that the audiovisual method is a powerful tool for the initial stage of language learning, but it needs to be supplemented with other methods for comprehensive language acquisition. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71396 |
ISSN: | 2524-0609 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (55) - 2024 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
АУДІОВІЗУАЛЬНИЙ МЕТОД У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ.pdf | 306.56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.