Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/713
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чепіль, Марія Миронівна | - |
dc.contributor.author | Карпенко, Ореста Євгенівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-02-02T09:43:52Z | - |
dc.date.available | 2015-02-02T09:43:52Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Чепіль, М. М. Індивідуальність педагога та перспективи впровадження педагогічних технологій [Текст] / М. М. Чепіль, О. Є. Карпенко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 228–230. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 230 (8 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/713 | - |
dc.description | The article explains the essentiality of definition “individuality of the pedagogue”, its three most important interrelated components (individual, personal, subjective), ways of self-actualization in the professional important environment, ways of the introduction of the new pedagogical technologies in the educational range of today. The perspective belongs to the system “pupil – technology – teacher”, in which the teacher turns into the “pedagogue – methodologist, technologist”, and the pupil becomes an active participant of an educative process. Key words: pedagogue, individuality of the pedagogue, pedagogical technologies, educational range. | uk |
dc.description.abstract | У статті висвітлено сутність дефініції “індивідуаль- ність педагога”, її три найважливіші взаємопов'язані компо- ненти (індивідний, особистісний, суб’єктний), способи само- реалізації у професійно значущому середовищі, перспективи впровадження педагогічних технологій у сучасному освіт- ньому просторі. Перспектива належить системі “учень – технологія – учитель”, за якої викладач перетворюється на “педагога – методолога, технолога”, а учень стає активним учасником навчально-виховного процесу. Ключові слова: педагог, індивідуальність педагога, пе- дагогічні технології, освітній простір. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | педагог | uk |
dc.subject | індивідуальність педагога | uk |
dc.subject | педагогічні технології | uk |
dc.subject | освітній простір | uk |
dc.title | Індивідуальність педагога та перспективи впровадження педагогічних технологій | uk |
dc.title.alternative | Individuality of a pedagogue and the prospects of introduction of pedagogical technologies | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 26 - 2013 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ІНДИВІДУАЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГА ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ.pdf | 477.06 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.