Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/713
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧепіль, Марія Миронівна-
dc.contributor.authorКарпенко, Ореста Євгенівна-
dc.date.accessioned2015-02-02T09:43:52Z-
dc.date.available2015-02-02T09:43:52Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЧепіль, М. М. Індивідуальність педагога та перспективи впровадження педагогічних технологій [Текст] / М. М. Чепіль, О. Є. Карпенко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 228–230. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 230 (8 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/713-
dc.descriptionThe article explains the essentiality of definition “individuality of the pedagogue”, its three most important interrelated components (individual, personal, subjective), ways of self-actualization in the professional important environment, ways of the introduction of the new pedagogical technologies in the educational range of today. The perspective belongs to the system “pupil – technology – teacher”, in which the teacher turns into the “pedagogue – methodologist, technologist”, and the pupil becomes an active participant of an educative process. Key words: pedagogue, individuality of the pedagogue, pedagogical technologies, educational range.uk
dc.description.abstractУ статті висвітлено сутність дефініції “індивідуаль- ність педагога”, її три найважливіші взаємопов'язані компо- ненти (індивідний, особистісний, суб’єктний), способи само- реалізації у професійно значущому середовищі, перспективи впровадження педагогічних технологій у сучасному освіт- ньому просторі. Перспектива належить системі “учень – технологія – учитель”, за якої викладач перетворюється на “педагога – методолога, технолога”, а учень стає активним учасником навчально-виховного процесу. Ключові слова: педагог, індивідуальність педагога, пе- дагогічні технології, освітній простір.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectпедагогuk
dc.subjectіндивідуальність педагогаuk
dc.subjectпедагогічні технологіїuk
dc.subjectосвітній простірuk
dc.titleІндивідуальність педагога та перспективи впровадження педагогічних технологійuk
dc.title.alternativeIndividuality of a pedagogue and the prospects of introduction of pedagogical technologiesuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 26 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.