Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/713
Название: Індивідуальність педагога та перспективи впровадження педагогічних технологій
Другие названия: Individuality of a pedagogue and the prospects of introduction of pedagogical technologies
Авторы: Чепіль, Марія Миронівна
Карпенко, Ореста Євгенівна
Ключевые слова: педагог, індивідуальність педагога, педагогічні технології, освітній простір
Дата публикации: 2013
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Чепіль, М. М. Індивідуальність педагога та перспективи впровадження педагогічних технологій [Текст] / М. М. Чепіль, О. Є. Карпенко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 228–230. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 230 (8 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті висвітлено сутність дефініції “індивідуаль- ність педагога”, її три найважливіші взаємопов'язані компо- ненти (індивідний, особистісний, суб’єктний), способи само- реалізації у професійно значущому середовищі, перспективи впровадження педагогічних технологій у сучасному освіт- ньому просторі. Перспектива належить системі “учень – технологія – учитель”, за якої викладач перетворюється на “педагога – методолога, технолога”, а учень стає активним учасником навчально-виховного процесу. Ключові слова: педагог, індивідуальність педагога, пе- дагогічні технології, освітній простір.
Описание: The article explains the essentiality of definition “individuality of the pedagogue”, its three most important interrelated components (individual, personal, subjective), ways of self-actualization in the professional important environment, ways of the introduction of the new pedagogical technologies in the educational range of today. The perspective belongs to the system “pupil – technology – teacher”, in which the teacher turns into the “pedagogue – methodologist, technologist”, and the pupil becomes an active participant of an educative process. Key words: pedagogue, individuality of the pedagogue, pedagogical technologies, educational range.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/713
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 26 - 2013



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.