Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/713
Название: | Індивідуальність педагога та перспективи впровадження педагогічних технологій |
Другие названия: | Individuality of a pedagogue and the prospects of introduction of pedagogical technologies |
Авторы: | Чепіль, Марія Миронівна Карпенко, Ореста Євгенівна |
Ключевые слова: | педагог, індивідуальність педагога, педагогічні технології, освітній простір |
Дата публикации: | 2013 |
Издательство: | Видавництво УжНУ "Говерла" |
Библиографическое описание: | Чепіль, М. М. Індивідуальність педагога та перспективи впровадження педагогічних технологій [Текст] / М. М. Чепіль, О. Є. Карпенко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 228–230. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 230 (8 назв). |
Серия/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Краткий осмотр (реферат): | У статті висвітлено сутність дефініції “індивідуаль- ність педагога”, її три найважливіші взаємопов'язані компо- ненти (індивідний, особистісний, суб’єктний), способи само- реалізації у професійно значущому середовищі, перспективи впровадження педагогічних технологій у сучасному освіт- ньому просторі. Перспектива належить системі “учень – технологія – учитель”, за якої викладач перетворюється на “педагога – методолога, технолога”, а учень стає активним учасником навчально-виховного процесу. Ключові слова: педагог, індивідуальність педагога, пе- дагогічні технології, освітній простір. |
Описание: | The article explains the essentiality of definition “individuality of the pedagogue”, its three most important interrelated components (individual, personal, subjective), ways of self-actualization in the professional important environment, ways of the introduction of the new pedagogical technologies in the educational range of today. The perspective belongs to the system “pupil – technology – teacher”, in which the teacher turns into the “pedagogue – methodologist, technologist”, and the pupil becomes an active participant of an educative process. Key words: pedagogue, individuality of the pedagogue, pedagogical technologies, educational range. |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Стаття |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/713 |
Располагается в коллекциях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 26 - 2013 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ІНДИВІДУАЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГА ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ.pdf | 477.06 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.