Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71416
Title: Педагогічні умови підготовки студентів до діагностичної діяльності у закладах вищої освіти
Other Titles: Pedagogical conditions of preparing students for diagnostic activities in institutions of higher education
Authors: Чувасов, Михайло Олегович
Keywords: діагностична діяльність, майбутні учителі, педагогічні умови, підготовка студентів, diagnostic activity, future teachers, student training, pedagogical conditions
Issue Date: 2024
Publisher: УжНУ
Citation: Чувасов, М. О. Педагогічні умови підготовки студентів до діагностичної діяльності у закладах вищої освіти / М. О. Чувасов // Науковий вісник Ужгородського університету : збірник наукових праць; серія : Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. О. Бартош. – Ужгород: ДВНЗ "УжНУ", 2024. –Вип. 2 (55). – С. 129–134. – рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 126–128 (37 назв)
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Актуальності набуває процес діагностичної діяльності в системі професійної підготовки та виявлення засобів об’єктивного оцінювання якості підготовленості майбутніх педагогів до творчості та педагогічної майстерності у сфері педагогічної праці. Мета дослідження: виявити сукупність педагогічних умов і теоретично обґрунтувати їх значення у підвищені продуктивності формування готовності майбутніх учителів до діагностичної діяльності. Методи дослідження: аналіз, синтез і систематизація філософських психолого-педагогічних і методичних досліджень, присвячених формуванню готовності майбутніх педагогів до діагностичної діяльності; порівняльний аналіз, узагальнення для виокремлення педагогічних умов продуктивності підготовки майбутніх педагогів до діагностичної діяльності в системі університетської освіти. Позитивний результат у формуванні готовності майбутніх учителів до діагностичної діяльності в освітньому процесі зумовлений сукупністю умов: створення в навчальному закладі психологічного клімату й комунікаційно-емоційного розвивального освітнього середовища для розвитку професійного потенціалу; розвиненість інноваційного потенціалу особистості й творча насиченість змісту діагностичної діяльності; особистісна активна позиція суб’єктів діагностичного процесу; методологічна грамотність в організації й реалізації діагностичної діяльності.
The training of highly qualified pedagogical staff is particularly relevant, as well as the process of diagnostic activity in the system of professional training and the identification of means of objective assessment of the quality of preparedness of future teachers for creativity and pedagogical mastery in the field of pedagogical work. The purpose of the research: to identify a set of pedagogical conditions and to theoretically substantiate their importance in the increased productivity of forming the readiness of future teachers for diagnostic activities. Research methods: analysis, synthesis and systematization of philosophical psychological-pedagogical and methodological studies devoted to the formation of the readiness of future teachers for diagnostic activity, the formation of readiness for diagnostic activity in the process of professional training at the university, for studying the state of the problem and theoretical justification of the need for it; comparative analysis, generalizations, which make it possible to distinguish the pedagogical conditions of the productivity of training future teachers for diagnostic activities in the system of university education. The positive result in the formation of readiness of future teachers for diagnostic activity in the educational process is due to a set of conditions: the creation of a psychological climate and a communication-emotional educational environment for the development of professional potential in the educational institution; the development of the innovative potential of an individual, the creative saturation of the diagnostic activity content; personal active position of the diagnostic process subjects; methodological literacy in the diagnostic activities organization and implementation.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71416
ISSN: 2524-0609
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (55) - 2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ.pdf329.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.