Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71685
Назва: Інформаційна демократія в публічності інформаційного суспільства
Інші назви: Information democracy in publicity of information society
Автори: Васильєва, Л. А.
Ключові слова: публічність, інформаційна демократія, комунікація, суспільство, технології, політичний дискурс, publicity, information democracy, communication, society, technology, political discourse
Дата публікації: 2018
Видавництво: УжНУ
Бібліографічний опис: Васильєва, Л. А. Інформаційна демократія в публічності інформаційного суспільства / Л. А. Васильєва // Регіональні студії: науковий збірник / редкол.: М. М. Палінчак (голов. ред.), Ю. О. Остапець, В. М. Бокоч та ін. – Ужгород : УжНУ, – 2018. – Вип. 14. – С. 76–80. – Бібліогр.: с. 80 (15 назв); рез. укр., англ. URL http://regionalstudies.uzhnu.uz.ua/archive/14/16.pdf
Серія/номер: Регіональні студії;
Короткий огляд (реферат): У статті проводиться соціально-філософське осмислення місця і ролі явища інформаційної демократії в публічному просторі сучасного інформаційного суспільства в умовах швидких інформаційних та комунікаційних перетворень. Підкреслюється, що інформаційно-публічні інтеракції (як основа політичного дискурсу) в сучасних умовах набувають універсального характеру, стають високооперативною сферою реагування ресурсом людської уваги й громадянської відповідальності. У цьому прояві публічність здатна демонструвати особливий варіант політичного компромісу, соціального прогнозування й інтегрованої безособистісної інваріантності, що забезпечують функціонування нових форм демократії.
This article, author conceptualizes the socio-philosophical place and role of the phenomenon of informational democracy in the public space of the modern information society within the rapid information and communication transformations. It is emphasized that public information interactions, as the basis of today's political discourse, get more and more universal. Moreover, they become a highly operational sphere of influence on human attention and civic responsibility. In this manifestation, publicity is capable of demonstrating a particular variant of political compromise, social forecasting, and integrated non-human invariance, which ensure the functioning of new forms of democracy.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71685
ISSN: 2307-3322
Розташовується у зібраннях:Регіональні студії №14 2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ІНФОРМАЦІЙНА ДЕМОКРАТІЯ.pdf315.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.