Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/72131
Название: Управління публічними комунікаціями Національної поліції
Другие названия: Public communications management of the National Police
Авторы: Бондаренко, В. А.
Горун, Г. Р.
Федишин, О. М.
Ключевые слова: взаємодія, громадський порядок, публічна безпека, інститути громадянського суспільства, населення, медіа, interaction, public order, public safety, civil society institutions, population, media
Дата публикации: 2025
Библиографическое описание: Бондаренко В. А. Управління публічними комунікаціями Національної поліції / В. А. Бондаренко, Г. Р. Горун, О. М. Федишин // Аналітично-порівняльне правознавство / редкол.: Ю. М. Бисага (голов. ред.), В. В. Заборовський, Д. М. Бєлов, С. Б. Булеца та ін.; ДВНЗ «УжНУ» – Ужгород, 2025. – №1. – С. 411-417 – Бібліогр.: с. 416-417 (15 назв). URL http://journal-app.uzhnu.edu.ua/article/view/323786/313907
Краткий осмотр (реферат): У статті здійснено аналіз законодавчих актів, які регламентують діяльність у сфері правоохоронної комунікації Національної поліції України. Актуальність дослідження визначається необхідністю привернення уваги громадськості та наукових організацій до вирішення проблеми діяльності поліції щодо розвитку партнерських відносин з представниками інститутів громадянського суспільства і попитом на нові моделі соціально-комунікативних технологій. Це сприяє організації взаємодії поліції з населенням та практичному розв’язанню завдань поліції щодо забезпечення громадського порядку та публічної безпеки. У дослідженні використовувалися положення теорії права і держави, управління в поліції. Застосовано системний, структурно-функціональний, інституційний, порівняльний, формально-правовий методи до розуміння особливостей, структури, проблем та тенденцій розвитку комунікації поліції. Констатовано, що організація комунікацій як функція управління поліції – це управління поліцією тією частиною соціальних комунікацій на території, що обслуговується, від яких залежить ефективність роботи та стан правопорядку. Зв’язки з громадськістю виступають засобом встановлення двосторонніх інформаційно-комунікаційних відносин між поліцією та громадськістю, спрямованих на її докладне та об’єктивне інформування, на досягнення та підтримку взаєморозуміння, довіри та співробітництва. Відмінні особливості комунікацій із громадськістю як функції управління поліції проявляються у тому, що це не засіб інформаційної комунікації, а управління інформаційною комунікацією для ефективної взаємодії з громадськістю у справі протидії злочинності та забезпечення правопорядку; це направлений комунікаційний управлінський вплив на середовище функціонування поліції та соціальну систему. Кінцева мета правоохоронної комунікації поліції полягає у встановленні двостороннього діалогу з громадськістю за допомогою засобів інформаційної комунікації, з метою підвищення взаєморозуміння та довіри, у забезпеченні взаємодії та співробітництва у справі забезпечення публічної безпеки та громадського порядку, тобто створення механізму громадської правоохоронної діяльності.
The article deals with the legislative acts regulating the activities in law enforcement communication of the National Police of Ukraine. The study’s relevance is determined by the need to attract the attention of the public and scientific organisations to solve the problem of police activities in developing partnership relations with representatives of civil society institutions and the demand for new models of social and communicative technologies. It contributes to police interaction with the population as the practical solution of police tasks to ensure public order and safety. The study used the provisions of the theory of law and state police management. Systemic, structural-functional, institutional, comparative, and formal-legal methods were applied to understand the features, structure, problems and trends in the development of police communication. It is stated that the organisation of communications as a function of police management is the management by the police of that part of social communications in the territory served, on which the effectiveness of work and the state of law and order depend. Public relations establish two-way information and communication between the police and the public, providing detailed and objective information and achieving and maintaining mutual understanding, trust, and cooperation. The distinctive features of public communications as a function of police management are manifested in the fact that it is not a means of information communication but the management of information communication for effective interaction with the public in combating crime and maintaining law and order. It is a directed communication and management influence on the environment in which the police operate and on the social system. The ultimate goal of law enforcement communication is to establish a two-way dialogue with the public using information communication tools to increase mutual understanding and trust, to ensure interaction and cooperation in maintaining public safety and public order, and to create a mechanism for public law enforcement activities.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/72131
ISSN: 2788-6018
Располагается в коллекциях:Аналітично-порівняльне правознавство. Вип. 1 2025

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
323786-Текст статті-750609-1-10-20250225.pdf269.95 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.