Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/72238
Title: | Впровадження інформаційних технологій у навчанні іноземних мов для фахівців-лінгвістів: сучасні підходи та виклики |
Authors: | Бокоч, Тетяна Bokoch, Tetyana, Tetiana |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Видавничий дім «Гельветика» |
Citation: | Впровадження інформаційних технологій у навчанні іноземних мов для фахівців-лінгвістів: сучасні підходи та виклики / Т. П. Бокоч // Актуальні питання гуманітарних наук: Міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка – Видавничий дім «Гельветика», 2024. – C. 191-195. (Index Copernicus International) |
Series/Report no.: | УДК;81’243+37.016:004 DOI;10.24919/2308-4863/72-1-26 |
Abstract: | У сучасному світі, орієнтованому на глобалізацію та інновації, використання інформаційних технологій (ІТ) у навчанні іноземних мов стає важливим елементом підготовки всіх фахівців, і зокрема, фахівців-лінгвістів. Ця стаття розглядає ключові аспекти впровадження технологій у процес навчання та звертає увагу на важливість адаптації навчального процесу до вимог сучасного ринку праці. Однією з головних переваг використання ІТ у навчанні є зручність та доступність. Інтерактивні платформи та онлайн-ресурси дозволяють студентам навчатися в будь-який час і з будь-якого місця, забезпечуючи гнучкість навчального процесу. Це особливо важливо для студентів, які можуть поєднувати навчання з роботою чи іншими зобов’язаннями. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/72238 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри прикладної лінгвістики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
28.pdf | Актуальні питання гуманітарних наук: Міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка | 350.48 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.