Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/72567
Title: Використання інтерактивних технологій у викладанні іноземної мови
Other Titles: The use of interactive technologies in foreign language teaching
Authors: Гулян, Б. І.
Януш, Х. М.
Зубрицький, Р. Я.
Keywords: інтерактивні технології, викладання іноземної мови, комунікативна компетентність, цифрові інструменти, мовна освіта, interactive technologies, foreign language teaching, communicative competence, digital tools, language education
Issue Date: 2024
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Гулян, Б. І. Використання інтерактивних технологій у викладанні іноземної мови / Б. І. Гулян, Х. М. Януш, Р. Я. Зубрицький // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), М. М. Палінчак, Ю. М. Бідзіля та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2024. – Вип. 37. – С. 87–90. – Бібліогр.: с. 90 (5 назв); рез. укр., англ. URL http://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/37/16.pdf
Series/Report no.: Закарпатські філологічні студії;
Abstract: У статті розглядається роль та ефективність застосування інтерактивних технологій у викладанні іноземної мови, що стає особливо актуальним в умовах стрімкої діджиталізації освіти. Зростаюча потреба у формуванні комунікативної компетентності учнів вимагає впровадження інноваційних методів навчання, які сприяють підвищенню якості мовної освіти. Метою дослідження є аналіз сучасних інтерактивних технологій, а також оцінка їх практичного застосування у навчальному процесі. Особлива увага приділяється таким формам інтерактивного навчання, як рольові ігри, проектна робота, використання онлайн-платформ і мультимедійних засобів. У статті зазначається, що впровадження цих методів сприяє створенню автентичного мовного середовища, яке мотивує учнів до вивчення мови. Теоретичний аналіз підтверджує, що інтерактивні технології не лише підвищують рівень мотивації, але й сприяють розвитку ключових комунікативних навичок. Вони дозволяють індивідуалізувати навчання, адаптуючи його до потреб кожного учня, та забезпечують активну участь у процесі. Особливе значення мають цифрові інструменти, які інтегруються у навчальний процес і позитивно впливають на ефективність засвоєння мовного матеріалу. Практичний досвід доводить, що використання інтерактивних методів сприяє розвитку всіх основних мовних компетенцій: говоріння, аудіювання, читання та письма. Інтерактивні завдання та вправи стимулюють учнів до спілкування, дозволяють розвивати креативність і критичне мислення, а також роблять навчальний процес більш динамічним і захоплюючим. Важливим є також те, що такі технології сприяють формуванню навичок роботи в команді та підвищують загальний рівень зацікавленості учнів у навчанні. У висновках зазначається, що системний підхід до впровадження інтерактивних технологій є ключовим фактором їх успішності. Необхідно також забезпечити належну підготовку викладачів, які здатні ефективно використовувати сучасні інструменти навчання. Інтерактивні технології відкривають широкі перспективи для подальших досліджень, спрямованих на розробку нових методик викладання іноземних мов. Таким чином, інтерактивні технології у навчанні іноземної мови є потужним інструментом підвищення якості освіти, сприяють формуванню сучасного, інтегрованого підходу до вивчення мов та забезпечують адаптацію освітнього процесу до викликів цифрової епохи.
This article explores the pivotal role and effectiveness of interactive technologies in foreign language teaching, emphasizing their growing importance in today's education landscape. With the rapid digitalization of educational systems and an increasing demand for fostering students' communicative competence, the adoption of interactive teaching methods emerges as a cornerstone in enhancing the quality of language instruction. The primary goal of the research is to conduct a comprehensive theoretical analysis of contemporary interactive technologies while examining their practical application in foreign language education. Theoretical findings indicate that employing interactive technologies greatly enhances student motivation, nurtures essential communication skills, and fosters the creation of an authentic language environment. By simulating real-world communication scenarios, these tools enable learners to engage more deeply with the language. Additionally, the integration of digital tools into curricula not only modernizes teaching approaches but also proves instrumental in improving the efficiency and retention of language material. Practical insights underline the transformative impact of interactive teaching methods on developing core language competencies: speaking, listening, reading, and writing. Activities such as collaborative projects and gamified exercises engage students actively, encouraging participation and critical thinking. Importantly, interactive technologies facilitate the individualization of learning, allowing educators to tailor content to students' unique needs and learning styles. This personalization significantly boosts learners' engagement and fosters a more inclusive educational experience. In conclusion, interactive technologies represent a powerful avenue for advancing foreign language education. Their ability to create dynamic, engaging, and student-centered learning environments marks them as indispensable tools in modern pedagogy. Furthermore, the study highlights the need for ongoing research to innovate and refine these methods, aiming to meet the evolving demands of education in a digital age. By embracing interactive approaches, educators can foster not only linguistic proficiency but also critical thinking, collaboration, and adaptability–skills essential for success in today's interconnected world.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/72567
ISSN: 2663-4899
Appears in Collections:Закарпатські філологічні студії Вип. 37. 2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ.pdf338.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.