Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/72676
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМашіка, Ганна Василівна-
dc.contributor.authorГоблик- Маркович, Надія Михайливна-
dc.contributor.authorМикуланинець, Світлана Іванівна-
dc.date.accessioned2025-04-08T19:17:25Z-
dc.date.available2025-04-08T19:17:25Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМашіка Г. В., Гоблик-Маркович Н. М., Микуланинець С. І.Управління основними та забезпечувальними процесами підприємств туризмуі готельно-ресторанної справи № 7 (2025): АГРОСВІТuk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/72676-
dc.description.abstractучасна туристична та готельно-ресторанна сфера постійно змінюється під впливом цифровізації, інновацій ізмін у споживчих вподобаннях. Ці зміни призводять до трансформацій у основних та допоміжних процесах, змістяких впливає на здатність бізнесів досягати своїх стратегічних і операційних цілей. Отже, метою дослідження євизначення особливостей управління основними та допоміжними бізнес-процесами підприємств у сфері туризму таготельно-ресторанного бізнесу. Управління основними та допоміжними процесами підприємств туризму та готель-но-ресторанної сфери грунтується на процесному підході, який охоплює організацію, планування, контроль і опти-мізацію діяльності з метою забезпечення комфортного проживання, харчування та дозвілля гостей. Доведено, щотакий підхід акцентує увагу на безперебійності, структурованості, гнучкості та ефективності окремих бізнес-про-цесів. Констатовано, що основні бізнес-процеси підприємств туризму та готельно-ресторанної сфери спрямовані настворення основної цінності для клієнта. До них належать: надання туристичних послуг, готельне обслуговування,ресторанне обслуговування та організація та проведення заходів і івентів. Констатовано, що забезпечувальні проце-си сприяють підтримці рентабельності основних процесів і включають: управління персоналом (найм, навчання,мотивація співробітників), управління матеріально-технічним забезпеченням (закупівля продуктів, обладнання, інвен-тарю), бухгалтерський облік і фінансовий менеджмент (платежі, бюджетування, фінансовий контроль), IT-підтрим-ка та автоматизація (онлайн-бронювання, CRM-системи, управління відгуками). Комплексне управління зазначени-ми бізнес-процесами забезпечує безперебійне функціонування підприємств туризму та готельно-ресторанної сфе-ри, створюючи високоякісне обслуговування для гостей та стабільний фінансовий результат для підприємства. Пер-спективними напрямками досліджень є оптимізація процесів управління персоналом, автоматизація обліку та фінан-сового менеджменту, а також вдосконалення системи IT-підтримки для підвищення ефективності та якості обслуго-вування в підприємствах туризму та готельно-ресторанної справи.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherТОВ "ДКС Центр"uk
dc.relation.ispartofseriesТуризм і рекреація;-
dc.subjectнадання туристичних послуг;uk
dc.subjectресторанне обслуговування;uk
dc.subjectготельне обслуговування;uk
dc.subjectуправління персоналом;uk
dc.subjectбізнес-процес.uk
dc.titleMANAGEMENT OF CORE AND SUPPORTING PROCESSES IN THE TOURISM AND HOSPITALITY INDUSTRY ( ОСНОВНИМИ ТА ЗАБЕЗПЕЧУВАЛЬНИМИ ПРОЦЕСАМИ ПІДПРИЄМСТВ ТУРИЗМУ І ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОЇ СПРАВИ)uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
A+7-2025_St6.pdf707.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.