Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/72676
Назва: MANAGEMENT OF CORE AND SUPPORTING PROCESSES IN THE TOURISM AND HOSPITALITY INDUSTRY ( ОСНОВНИМИ ТА ЗАБЕЗПЕЧУВАЛЬНИМИ ПРОЦЕСАМИ ПІДПРИЄМСТВ ТУРИЗМУ І ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОЇ СПРАВИ)
Автори: Машіка, Ганна Василівна
Гоблик- Маркович, Надія Михайливна
Микуланинець, Світлана Іванівна
Ключові слова: надання туристичних послуг;, ресторанне обслуговування;, готельне обслуговування;, управління персоналом;, бізнес-процес.
Дата публікації: 2025
Видавництво: ТОВ "ДКС Центр"
Бібліографічний опис: Машіка Г. В., Гоблик-Маркович Н. М., Микуланинець С. І.Управління основними та забезпечувальними процесами підприємств туризмуі готельно-ресторанної справи № 7 (2025): АГРОСВІТ
Серія/номер: Туризм і рекреація;
Короткий огляд (реферат): учасна туристична та готельно-ресторанна сфера постійно змінюється під впливом цифровізації, інновацій ізмін у споживчих вподобаннях. Ці зміни призводять до трансформацій у основних та допоміжних процесах, змістяких впливає на здатність бізнесів досягати своїх стратегічних і операційних цілей. Отже, метою дослідження євизначення особливостей управління основними та допоміжними бізнес-процесами підприємств у сфері туризму таготельно-ресторанного бізнесу. Управління основними та допоміжними процесами підприємств туризму та готель-но-ресторанної сфери грунтується на процесному підході, який охоплює організацію, планування, контроль і опти-мізацію діяльності з метою забезпечення комфортного проживання, харчування та дозвілля гостей. Доведено, щотакий підхід акцентує увагу на безперебійності, структурованості, гнучкості та ефективності окремих бізнес-про-цесів. Констатовано, що основні бізнес-процеси підприємств туризму та готельно-ресторанної сфери спрямовані настворення основної цінності для клієнта. До них належать: надання туристичних послуг, готельне обслуговування,ресторанне обслуговування та організація та проведення заходів і івентів. Констатовано, що забезпечувальні проце-си сприяють підтримці рентабельності основних процесів і включають: управління персоналом (найм, навчання,мотивація співробітників), управління матеріально-технічним забезпеченням (закупівля продуктів, обладнання, інвен-тарю), бухгалтерський облік і фінансовий менеджмент (платежі, бюджетування, фінансовий контроль), IT-підтрим-ка та автоматизація (онлайн-бронювання, CRM-системи, управління відгуками). Комплексне управління зазначени-ми бізнес-процесами забезпечує безперебійне функціонування підприємств туризму та готельно-ресторанної сфе-ри, створюючи високоякісне обслуговування для гостей та стабільний фінансовий результат для підприємства. Пер-спективними напрямками досліджень є оптимізація процесів управління персоналом, автоматизація обліку та фінан-сового менеджменту, а також вдосконалення системи IT-підтримки для підвищення ефективності та якості обслуго-вування в підприємствах туризму та готельно-ресторанної справи.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/72676
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
A+7-2025_St6.pdf707.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.