Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/72769
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТомей, Адріан Іванович-
dc.contributor.authorВоронич, Мирослав Васильович-
dc.contributor.authorКівежді, Клара Барталонівна-
dc.contributor.authorВайнагій, Ольга Михайлівна-
dc.date.accessioned2025-04-11T08:10:55Z-
dc.date.available2025-04-11T08:10:55Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationМіждисциплінарний комплексний підхід при вивченні теми “Виразкова хвороба шлунку та дванадцятипалої кишки у дітей”/ А. І. Томей, М. В. Воронич, К. Б. Ківеджі, О. М. Вайнагій // Проблеми клінічної педіатрії. – 2010. – № 2-3 (8-9). – С. 73-80.uk
dc.identifier.issn1998-6475-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/72769-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1d2IMFuyTFIZRma61wgeT7HS6SmauSMNB/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractМіждисциплінарні зв'язки повинні не­розривно реалізовуватися на основі педаго­гічних і дидактичних принципів і включати в себе цілісність, науковість, систематичність, доступність та інші принципи. Міждисциплінарна інтеграція дозволяє знизити вірогідність суб'єктивного підходу у визначені міжпредметної ємності навчаль­них тем, зосередити увагу викладача та сту­дентів на вузлових аспектах навчальних дис­циплін, які відіграють важливу роль ведучих ідей наук, широко розкрити можливості зна­чення міжпредметних зв'язків та з позицій синергічного підходу трактувати їх як сис­тему взаємопов'язаної діяльності викладачів, а також викладача й студента, тим самим забезпечуючи зв'язки між структурними елементами змісту навчальних дисциплін, що виражаються в поняттях, законах, теоріях, що сприяють формуванню системності знань, розвитку в студентів уваги, пам'яті, ін­ших важливих якостей, а також виконанню важливих завдань професійної освіти.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТОВ "Поліграфцентр "Ліра"uk
dc.titleМіждисциплінарний комплексний підхід при вивченні теми “Виразкова хвороба шлунку та дванадцятипалої кишки у дітей”uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Проблеми клінічної педіатрії. Випуск 2-3 (8-9) 2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
‏Тит. Пробл. клін. пед. 2-3(8-9) 2010.pdf2.44 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.