Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/72769
Назва: Міждисциплінарний комплексний підхід при вивченні теми “Виразкова хвороба шлунку та дванадцятипалої кишки у дітей”
Автори: Томей, Адріан Іванович
Воронич, Мирослав Васильович
Ківежді, Клара Барталонівна
Вайнагій, Ольга Михайлівна
Дата публікації: 2010
Видавництво: ТОВ "Поліграфцентр "Ліра"
Бібліографічний опис: Міждисциплінарний комплексний підхід при вивченні теми “Виразкова хвороба шлунку та дванадцятипалої кишки у дітей”/ А. І. Томей, М. В. Воронич, К. Б. Ківеджі, О. М. Вайнагій // Проблеми клінічної педіатрії. – 2010. – № 2-3 (8-9). – С. 73-80.
Короткий огляд (реферат): Міждисциплінарні зв'язки повинні не­розривно реалізовуватися на основі педаго­гічних і дидактичних принципів і включати в себе цілісність, науковість, систематичність, доступність та інші принципи. Міждисциплінарна інтеграція дозволяє знизити вірогідність суб'єктивного підходу у визначені міжпредметної ємності навчаль­них тем, зосередити увагу викладача та сту­дентів на вузлових аспектах навчальних дис­циплін, які відіграють важливу роль ведучих ідей наук, широко розкрити можливості зна­чення міжпредметних зв'язків та з позицій синергічного підходу трактувати їх як сис­тему взаємопов'язаної діяльності викладачів, а також викладача й студента, тим самим забезпечуючи зв'язки між структурними елементами змісту навчальних дисциплін, що виражаються в поняттях, законах, теоріях, що сприяють формуванню системності знань, розвитку в студентів уваги, пам'яті, ін­ших важливих якостей, а також виконанню важливих завдань професійної освіти.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1d2IMFuyTFIZRma61wgeT7HS6SmauSMNB/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/72769
ISSN: 1998-6475
Розташовується у зібраннях:Проблеми клінічної педіатрії. Випуск 2-3 (8-9) 2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
‏Тит. Пробл. клін. пед. 2-3(8-9) 2010.pdf2.44 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.