Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/72958
Название: | Development of professional reflection skills in English classroom observation |
Другие названия: | Розвиток навичок професійної рефлексії у спостереженні занять з англійської мови |
Авторы: | Datsko, Yu. M. Devitska, A. I. Melnyk, I. E. |
Ключевые слова: | pre-service teacher preparation, student teaching practice, observation, general observation, focused observation, reflection, переддипломна підготовка вчителів, педагогічна практика студентів, спостереження, загальний аналіз заняття, сфокусований аналіз заняття, рефлексія |
Дата публикации: | 2024 |
Издательство: | Видавничий дім "Гельветика" |
Библиографическое описание: | Datsko, Yu. M. Development of professional reflection skills in English classroom observation / Yu. M. Datsko, A. I. Devitska, I. E. Melnyk // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), М. М. Палінчак, Ю. М. Бідзіля та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2024. – Вип. 38. – С. 110–114. – Бібліогр.: с. 114 (9 назв); рез. англ., укр. URL http://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/38/22.pdf |
Серия/номер: | Закарпатські філологічні студії; |
Краткий осмотр (реферат): | The article deals with modern approaches to English classroom observation which plays a fundamental role in the
improvement of teaching and learning a foreign language. Helping novice EFL teachers through the intricate process of
observation during the students’ teaching practice can be a challenging task. It should be properly organized as it is widely
acknowledged as indispensable in preparing pre-service teachers for their future professional activity.
Observation of classroom performance is viewed from the ‘cyclical model of lesson observation’ which consists of
three stages: the pre-observation meeting; observation of the lesson and post-observation discussion. The tasks for the
observers are specified for each stage. The authors suggest using ‘Your Smart Observation App’ worked out by them
to modernize the process of observation with technologies which can turn it into an inspiring and motivating students’
professional learning opportunity. The App contains a number of templates for lesson observation designed according to the
domains: ‘Classroom Environment’, ‘Instruction’, ‘Self-Reflection’ and ‘Resources’. The notions of «general observation»
and «focused observation» are distinguished for the observation stage. Examples of observation templates are suggested
for evaluating the performance of student teachers. They have common basis for discussion at the post-observation stage
and can help the students concentrate on some particular aspects of the lesson.
Special attention is paid to correlation between observation and the development of professional reflection skills in the
post-observation discussion. Classroom observation ensures student teachers gain a better understanding of their teaching
through self-reflection or reflection in small groups. Reflection skills may be highly beneficial for the students during the
teaching practice as they are used for sharing their professional experience and participating in discussions. Classroom
observation offers student teachers reflective opportunities for personal growth and continuous professional development. Стаття розглядає сучасні підходи до спостереження та аналізу занять з англійської мови, які відіграють важливу роль у покращенні викладання та навчання іноземної мови. Надання допомоги студентам-вчителям англійської мови у процесі спостереження під час педагогічної практики може бути непростим завданням і тому має бути належно організованим, оскільки вважається необхідним компонентом майбутньої професійної діяльності у переддипломній підготовці вчителів. Спостереження заняття розглядається згідно з «циклічною моделлю спостереження», яка поєднує три етапи: зустріч перед спостереженням; саме спостереження заняття та обговорення після спостереження. Для кожного етапу визначені завдання для спостерігачів. Автори статті пропонують використання власної розробки цифрового додатку «Your Smart Observation App» для модернізації процесу спостереження з допомогою сучасних технологій, що має на меті мотивувати професійні навчальні можливості студентів. Цифровий додаток складається з таблиць для спостереження уроку, які були створені згідно з доменів: «Навчальне середовище», «Навчання», «Саморефлекcія» та «Ресурси». Розмежовуються поняття «загальний аналіз заняття» та «сфокусований аналіз заняття», які використовуються під час спостереження. Приводяться приклади таблиць для спостереження та оцінювання роботи студентів-вчителів. Вони є підгрунтям для проведення дискусії на етапі обговорення після спостереження та можуть допомогти студентам сконцентруватись на певних аспектах уроку. Особлива увага приділяється взаємозв’язку між спостереженням та розвитком навичок професійної рефлексії на етапі обговорення після спостереження. Спостереження заняття дає можливість студентам-вчителям зрозуміти краще їх викладання через само-рефлексію або рефлексію у невеликих групах. Роль навичок рефлексії особливо зростає під час педагогічної практики, оскільки вони використовується для обміну професійним досвідом та участі у дискусіях. Спостереження заняття дає студентам-вчителям можливість розвивати рефлексію для особистого зростання та безперервного професійного розвитку. |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Стаття |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/72958 |
ISSN: | 2663-4880 |
Располагается в коллекциях: | 2024 / Закарпатські філологічні студії. Випуск 38 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
DEVELOPMENT OF PROFESSIONAL REFLECTION SKILLS.pdf | 368.59 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.