Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/72966
Title: | Особливості правового регулювання перевезення небезпечних вантажів |
Other Titles: | Peculiarities of legal regulation of transportation of dangerous goods |
Authors: | Балобанов, О. О. Допілка, В. О. |
Keywords: | небезпечні вантажі, конвенції та угоди, різні види транспорту, імплементація, dangerous goods, conventions and agreements, different types of transport, implementation |
Issue Date: | 2024 |
Citation: | Балобанов О. О. Особливості правового регулювання перевезення небезпечних вантажів / О. О. Балобанов, В. О. Допілка // Науковий вісник Ужгородського національного університету: серія: Право / голов. ред. Ю. М. Бисага – Ужгород, 2024. – Т. 4. Вип. 85. – С. 202-208 . - Бібліогр.: 208 с. (7 назв). URL http://visnyk-pravo.uzhnu.edu.ua/article/view/316030/306702 |
Series/Report no.: | Право; |
Abstract: | На сьогодніший день на світовому ринку логістичних послуг щодо перевезень небезпечних вантажів існує проблема збалансування комерційних та безпекових умов цих перевезень. Система міжнародного регулювання перевезення небезпечних вантажів є доволі складною і її нормативно-правове забезпечення включає конвенції та угоди. Чинна схема дій основних конвенцій та угод, що регламентують перевезення небезпечних вантажів різними видами транспорту, створена міжнародним організації та має бути імплементованою у національні законодавства. Система міжнародного регулювання перевезення небезпечних вантажів є досить складною та її нормативно-правове забезпечення включає безліч конвенцій та угод. Схема дій основних конвенцій та угод, що регламентують перевезення небезпечних вантажів різними видами транспорту, та міжнародні організації, що забезпечують їх розробку та сприяють імплементації у регіональні норми та національні транспортні законодавчі масиви, викладенні у даній статті. У міжнародному плані головним джерелом нормативної бази у сфері перевезення небезпечних вантажів усіма видами транспорту є Рекомендації ООН з перевезення небезпечних вантажів (Типові правила).Розроблення рекомендацій з перевезення небезпечних вантажів (Типових правил) здійсню-ється Комітетом експертів з перевезення небезпечних вантажів в узгодженій на глобальному рівні системі класифікації та маркування хімічних речовин Економічної та Соціальної Ради Організації Об’єднаних Націй. На їх основі міжнародні організації та національні органи влади різних країн розробляють нормативні документи, що регламентують перевезення небезпечних вантажів різними видами транспорту, тобто схема, відображає міжнародно-правове підґрунтя, яке слід імплементувати в національне законодавство. На сьогодні діє 18-а редакція Типових правил з перевезення небезпечних вантажів. Робота з удосконалення норм триває насамперед тому, що, згідно з даними ООН, частка небезпечних вантажів у світовому вантажообігу постійно зростає і нині сягає майже половини його загального обсягу. З перевезеннями небезпечних вантажів пов’язаний істотний потенціал ризиків виникнення надзвичайних подій. Нагальною є потреба в заходах щодо зведення цього потенціалу до рівня залишкових ризиків, прийнятного для суспільства і держави. Today, in the global market of logistics services for the transportation of dangerous goods, there is a problem of balancing the commercial and safety conditions of these transportations.The system of international regulation of the transportation of dangerous goods is quite complex and its regulatory legal support includes conventions and agreements. The current scheme of actions of the main conventions and agreements regulating the transportation of dangerous goods by various modes of transport was created by an international organization and must be implemented in national legislation.The system of international regulation of the transportation of dangerous goods is quite complex and its regulatory legal support includes many conventions and agreements. Scheme of actions of the main conventions and agreements regulating the transportation of dangerous goods by various types of transport, and international organizations that ensure their development and promote their implementation into regional norms and national transport legislation, outlined in this article. In the international plan, the main source of the regulatory framework in the field of transportation of dangerous goods by all types of transport are the UN Recommendations on the Transportation of Dangerous Goods (Model Rules).The development of recommendations for the transportation of dangerous goods (Model Rules) is carried out by the Committee of Experts on the Transportation of Dangerous Goods in the globally agreed system of classification and labeling of chemical substances of the Economic and Social Council of the United Nations. On their basis, international organizations and national authorities of various countries are developing normative documents regulating the transportation of dangerous goods by various modes of transport, i.e., reflects the international legal basis, which should be implemented in national legislation. Today, the 18th edition of the Standard Rules for the Transportation of Dangerous Goods is in effect. Work on improving standards continues primarily because, according to UN data, the share of dangerous goods in world freight traffic is constantly growing and now reaches almost half of its total volume. The transportation of dangerous goods is associated with a significant potential for the occurrence of extraordinary events. There is an urgent need for measures to reduce this potential to the level of residual risks acceptable to society and the state. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/72966 |
ISSN: | 2307-3322 |
Appears in Collections: | Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Право. Випуск 85 Том 4. - 2024 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
316030-Текст статті-731827-1-10-20241123.pdf | 286.01 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.