Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/72980
Title: Стратегії і підходи до викладання бізнес-англійської
Other Titles: Strategies and approaches to teaching business English
Authors: Вірстюк, О. Д.
Куцела, М. М.
Зубрицький, Р. Я.
Keywords: стратегії викладання, бізнес-англійська, ділова англійська, підходи до викладання, міжкультурна комунікація, бізнес-середовище, teaching strategies, Business English, teaching approaches, intercultural communication, business environment
Issue Date: 2024
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Вірстюк, О. Д. Стратегії і підходи до викладання бізнес-англійської / О. Д. Вірстюк, М. М. Куцела, Р. Я. Зубрицький // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), М. М. Палінчак, Ю. М. Бідзіля та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2024. – Вип. 38. – С. 165–169. – Бібліогр.: с. 169 (7 назв); рез. англ., укр. URL http://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/38/33.pdf
Series/Report no.: Закарпатські філологічні студії;
Abstract: У статті розглядаються основні стратегії та підходи до викладання бізнес-англійської мови (Business English), що є невід'ємною частиною підготовки спеціалістів у різних сферах у сучасному глобалізованому світі. Зважаючи на постійне зростання ролі міжнародного бізнесу, володіння англійською мовою стає важливою конкурентною перевагою для фахівців. У дослідженні акцентується увага на інтерактивних методах навчання, таких як рольові ігри, тематичні кейси, використання мультимедійних матеріалів та симуляції реальних бізнес-ситуацій. Окремо аналізуються підходи до інтеграції англійської мови у спеціалізовані сфери діяльності, що дозволяє студентам одночасно вивчати професійні терміни та поглиблювати знання мови. У статті розглядаються також новітні цифрові інструменти, такі як онлайн-платформи для вивчення ділової англійської, які сприяють індивідуалізації навчального процесу та підвищенню мотивації студентів. Окрема увага приділяється питанням міжкультурної комунікації, що є ключовим компонентом навчання бізнес-англійської. Розглядаються стратегії розвитку навичок міжкультурного спілкування та адаптації до мовного середовища у бізнес-спілкуванні. У статті розглядються традиційні і сучасні підходи до викладання бізнес-англійської, зокрема застосування проектного навчання, що дозволяє студентам розробляти власні бізнес-проекти англійською мовою, удосконалюючи як лексичні, так і комунікативні навички. Інтеграція практичних завдань і використання реальних прикладів із бізнес-практики суттєво покращують засвоєння матеріалу. Успішне навчання бізнес-англійської вимагає комплексного підходу, який включає врахування особливостей студентів, їхніх професійних потреб і рівня мовної підготовки. Стаття стане корисною для викладачів англійської мови, методистів, а також усіх, хто прагне вдосконалити методику викладання ділової англійської.
The article studies the main strategies and approaches to teaching Business English, integral to training specialists in various fields in the modern globalized world. Given the constant growth of the role of international business, proficiency in English is becoming an important competitive advantage for specialists. The study focuses on interactive teaching methods, such as role-playing games, thematic cases, multimedia materials, and simulations of real business situations. Separately, approaches to integrating English into specialized areas of activity are analyzed, allowing students to learn professional terms and improve their language knowledge simultaneously. The article also examines the latest digital tools, such as online platforms for learning Business English, which contribute to individualizing the educational process and increasing student motivation. Special attention is paid to intercultural communication issues, a key component of teaching Business English. Strategies for developing intercultural communication skills and adapting to the language environment in business communication are considered. The article examines traditional and modern approaches to teaching business English, particularly project-based learning, which allows students to develop their own business projects in English, improving lexical and communicative skills. The integration of practical tasks and the use of real examples from business practice significantly improve the assimilation of the material. Successful business English teaching requires a comprehensive approach that considers students' characteristics, their professional needs, and the level of language training. The article will be useful for English teachers, methodologists, and anyone seeking to improve the methodology of teaching business English.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/72980
ISSN: 2663-4880
Appears in Collections:Закарпатські філологічні студії Вип. 38. 2024



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.