Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/73034
Title: | Міжнародні збройні конфлікти та їхній вплив на безпеку авіаційного руху |
Other Titles: | International armed conflicts and their impact on aviation safety |
Authors: | Черній, Є. В. |
Keywords: | міжнародні збройні конфлікти, авіаційний рух, комерційні авіалінії, обмеження повітряного простору, авіаційна безпека, регуляторні вимоги, економічні наслідки, міжнародне співробітництво, international armed conflicts, air traffic, commercial airlines, airspace restrictions, aviation security, regulatory requirements, economic consequences, international cooperation |
Issue Date: | 2024 |
Citation: | Черній Є. В. Міжнародні збройні конфлікти та їхній вплив на безпеку авіаційного руху / Є. В. Черній // Науковий вісник Ужгородського національного університету: серія: Право / голов. ред. Ю. М. Бисага – Ужгород, 2024. – Т. 4. Вип. 85. – С. 351-355 . - Бібліогр.: 355 с. (6 назв). URL http://visnyk-pravo.uzhnu.edu.ua/article/view/316101/306782 |
Series/Report no.: | Право; |
Abstract: | Авіаційний транспорт є невід’ємною складовою глобальної інфраструктури, яка забезпечує швидке та ефективне переміщення людей і вантажів по всьому світу. Проте, міжнародні збройні конфлікти створюють серйозні виклики для авіаційної галузі, впливаючи на безпеку польотів, економічну стабільність авіакомпаній, а також на міжнародну авіаційну спільноту в цілому. Ця стаття присвячена аналізу впливу збройних конфліктів на авіаційний рух з урахуванням реальних прикладів з різних регіонів світу. Одним із ключових аспектів дослідження є вивчення наслідків закриття повітряного простору над зонами конфліктів, що змушує авіакомпанії змінювати маршрути, збільшуючи витрати на паливо та операційні витрати. Крім того, аналізується питання безпеки польотів у зонах конфліктів, де комерційні літаки піддаються підвищеному ризику випадкових або навмисних атак. Важливим аспектом статті є також оцінка економічних втрат, яких зазнають авіакомпанії та аеропорти через конфлікти. Зокрема, розглядаються випадки скасування рейсів, зниження пасажиропотоку, а також підвищення страхових премій, що значно впливає на фінансові показники компаній. Стаття також торкається питань міжнародного співробітництва у сфері авіаційної безпеки, яке є критично важливим для мінімізації ризиків і забезпечення стабільності авіаційного руху в умовах збройних конфліктів. Зокрема, аналізуються роль міжнародних організацій, таких як ICAO, та ефективність існуючих міжнародних угод і договорів, спрямованих на координацію дій між державами під час кризових ситуацій. У статті також приділено увагу розробці практичних рекомендацій для авіакомпаній і урядів щодо підвищення готовності до роботи в умовах конфліктів, включаючи планування маршрутів, управління ризиками та покращення системи обміну інформацією. З огляду на складність і багатогранність проблематики, автори наголошують на необхідності подальших наукових досліджень у цій сфері з метою розробки нових стратегій та інструментів для забезпечення безпеки та стабільності глобальної авіаційної індустрії в умовах збройних конфліктів. Таким чином, стаття робить значний внесок у розуміння впливу міжнародних збройних конфліктів на авіаційний рух і пропонує комплексний підхід до вирішення цієї проблеми. Aviation transport is an integral part of the global infrastructure that ensures fast and efficient movement of people and cargo around the world. However, international armed conflicts create serious challenges for the aviation industry, affecting the safety of flights, the economic stability of airlines, as well as the international aviation community as a whole. This article is devoted to the analysis of the impact of armed conflicts on air traffic, taking into account real examples from different regions of the world. One key aspect of the research is examining the effects of airspace closures over conflict zones, which force airlines to change routes, increasing fuel and operating costs. In addition, the issue of flight security in conflict zones, where commercial aircraft are at increased risk of accidental or deliberate attacks, is analyzed. An important aspect of the article is also the assessment of economic losses suffered by airlines and airports due to conflicts. In particular, cases of flight cancellations, a decrease in passenger traffic, as well as an increase in insurance premiums, which significantly affect the financial performance of companies, are considered. The article also touches on issues of international cooperation in the field of aviation security, which is critically important for minimizing risks and ensuring the stability of air traffic in armed conflicts. In particular, the role of international organizations such as ICAO and the effectiveness of existing international agreements and treaties aimed at coordinating actions between states during crisis situations are analyzed. The article also focuses on developing practical recommendations for airlines and governments to improve their conflict preparedness, including route planning, risk management and improved information sharing systems. Given the complexity and multifaceted nature of the issue, the authors emphasize the need for further scientific research in this area in order to develop new strategies and tools to ensure the safety and stability of the global aviation industry in the face of armed conflicts. Thus, the article makes a significant contribution to the understanding of the impact of international armed conflicts on air traffic and offers a comprehensive approach to solving this problem. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/73034 |
ISSN: | 2307-3322 |
Appears in Collections: | Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Право. Випуск 85 Том 4. - 2024 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
316101-Текст статті-732040-1-10-20241125.pdf | 305.82 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.