Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/73250
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пальок, Іванна Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Шукалова, Аліна Олегівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-04-28T06:16:24Z | - |
dc.date.available | 2025-04-28T06:16:24Z | - |
dc.date.issued | 2025-04 | - |
dc.identifier.citation | Пальок І. В., Шашенкова А., О. Особистісна тривожність та емоційна саморегуляція у студентів-ВПО. Перспективи та інновації науки. 2025. №4 (50). С. 1639-1650. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/73250 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається вплив вимушеного переселення внаслідок війни на психологічний стан студентської молоді. У фокусі дослідження – два ключові чинники психічного здоров’я особистості: особистісна тривожність та емоційна саморегуляція. Змістом дослідження стало емпіричне вивчення особливостей цих показників у вибірці українських студентів, які мають досвід вимушеного переміщення внаслідок повномасштабного вторгнення 2022 року. У дослідженні взяли участь сорок вісім студентів-ВПО, для їх комплексної діагностики застосовано такі надійні й валідні методики: шкала тривожності Спілбергера Ч. в адаптації Ханіна Ю. (STAI), шкала сприйнятого стресу Коена Ш. в адаптації Тавровецької Н. (PSS-10), шкала труднощів емоційної регуляції Гратца К. та Ремера Л. в адаптації Сак Л. та Федотової З (DERS). Результати підтвердили істинність двох дослідницьких гіпотез, а саме: студенти з числа внутрішньо переміщених осіб мають виражену особистісну тривожність, переживають стрес та мають труднощі з емоційною саморегуля-цією (56% респондентів мали високий рівень особистісної тривожності, 81% – середній рівень стресу, 75% – високі труднощі в сфері емоційної регуляції); розвинена емоційна саморегуляціє є чинником фасилітації особистісної тривожності (кореляційний аналіз виявив тісні зв’язки між тривожністю і регуляцією емоцій). На основі проведеного дослідження емоційну саморегуляцію визначено як чинник позитивного впливу на тривожність. Виходячи із даних кореля-ційного аналізу, найбільшу увагу слід приділити роботі з прийняття емоцій, досягнення цілей, чіткості емоцій та стратегіями регуляції серед студентів з числа внутрішньо переміщених осіб. Отримані дані можуть бути основою для створення корекційно-розвивальних програм підтримки студентів-ВПО. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Перспективи та інновації науки | uk |
dc.subject | студенти | uk |
dc.subject | внутрішньо-переміщені особи | uk |
dc.subject | особистісна тривожність | uk |
dc.subject | емоційна саморегуляція | uk |
dc.subject | стрес | uk |
dc.title | Особистісна тривожність та емоційна саморегуляція у студентів-ВПО | uk |
dc.title.alternative | PERSONALITY ANXIETY AND EMOTIONAL SELF-REGULATION IN IDP STUDENTS | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації кафедри наук про здоров’я |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Особистісна тривожність та емоційна саморегуляція у студентів-ВПО.pdf | 515.37 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.