Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/73334
Назва: Нові можливості реабілітації дітей з гострою пневмонією
Інші назви: New possibilities of rhabilitation of the children with accute pneumony
Автори: Больбот, Юрій Кононович
Бордий, Т. А.
Ключові слова: діти, пневмонія, реабілітація, Умкалор, children, pneumonia, rehabilitation, Umckalor
Дата публікації: 2008
Видавництво: ТОВ "Поліграфцентр "Ліра"
Бібліографічний опис: Больбот Ю.К. Нові можливості реабілітації дітей з гострою пневмонією/ Ю.К. Больбот, Т.А. Бордий// Проблеми клінічної педіатрії: науково-практ. журнал/ голов. ред. О. М. Горленко. – Ужгород: Поліграфцентр " Ліра", – 2008. – № 1 (3). – С. 48-53
Короткий огляд (реферат): На підставі аналізу клініко-імунологічних показників обгрунтовано доціль­ність проведення реабілітаційних заходів у дітей із гострою пневмонією. Представлено ре­зультати вивчення ефективності застосування фітобіотика Умкалор в реабілітації дітей з гострою пневмонією. Показано, що включення Умкалору до комплексу реабілітаційних за­ходів сприяє прискоренню регресу клінічної симптоматики та відновленню імунологічних показників.
On the basis of the analysis clinico-immunologic parameters are proved expediency of carrying out of rehabilitation actions at children with а acute pneumonia. Were presented results of studying of efficiency of application of Umckalor in rehabilitation of children with а acute pneumonia. It is shown, that inclusion Umckalor to а complex of rehabilitation actions assists acceleration of recourse of clinical semiology and restoration immunologic parameters.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1PT1ZVce2V8awWrRVWSKuRs_Lq2BzJdIW/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/73334
ISSN: 1998-6475
Розташовується у зібраннях:Проблеми клінічної педіатрії. Випуск 1 (3) 2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тит. Пробл. клін. пед. №1(3) 2008.pdf1.92 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.