Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/73376
Title: The formation of market segments and pricing policies within the organisational structure of marketing
Other Titles: Формування сегментів ринку та цінової політики в організаційній структурі маркетингу
Authors: Ismailova, Fidan Ajdar
Keywords: marketing activities, pricing policy, the market, the product, consumption, profit, маркетингова діяльність, цінова політика, ринок, товар, споживання, прибуток
Issue Date: 2025
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Ismailova, F. A. The formation of market segments and pricing policies within the organisational structure of marketing / Fidan Ajdar Ismailova // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / редкол.: М. М. Король (голов. ред.), М. М. Палінчак, Я. П. Дроздовський та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2025. – Вип. 54. – С. 60–63. – Бібліогр.: с. 63 (17 назв); рез. англ., укр. URL http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/54_2025ua/11.pdf
Series/Report no.: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Abstract: The term “marketing” is derived from the English word “market,” which pertains to the act of buying and selling goods in a marketplace. The direct translation of the term “marketing” from English into Azerbaijani is “market activity.” Marketing is a purposeful activity undertaken by enterprises and organizations with the objective of facilitating exchange and sales activities within the market. In order to guarantee the efficacy of exchange or marketing activities and to facilitate the sale of manufactured products in the market, it is essential first to ascertain the quality and quantity of products that are in demand from consumers. Following this, the production of products that can meet this demand must be ensured, in addition to the transportation, evaluation, warehousing and provision of supplementary services to consumers during both the pre- and post-sales periods. The responsibility for ensuring these matters is borne by marketing activities. Marketing activities are based on a policy that is designed to reduce uncertainty, monitor marketing decisions regarding competitors, the market, prices, consumers, and information about the internal resources and potential of the enterprise. The process of market segmentation entails the division of a market into distinct groups of consumers who exhibit similarities in their needs, characteristics, or behaviors. This enables the company to allocate its marketing resources in a manner that is both efficient and effective, thereby meeting the needs of a specific consumer group. The fundamental premise of a pricing policy in marketing is that prices are set on the goods of the enterprise with the objective of attaining a specific market share and the planned volume of profit. Furthermore, pricing strategies are subject to alteration, even contingent on the market position. The function of pricing policy as a factor influencing the success of an enterprise and as a component of the marketing mix is undergoing a period of significant transformation.
Термін «маркетинг» походить від англійського слова «market», що означає купівлю-продаж товарів на ринку. Прямий переклад терміну «маркетинг» з англійської мови на азербайджанську – «ринкова діяльність». Маркетинг – це цілеспрямована діяльність підприємств і організацій з метою сприяння обміну і збуту на ринку. Щоб гарантувати ефективність біржової або маркетингової діяльності та сприяти збуту виробленої продукції на ринку, важливо спочатку визначити якість і кількість продукції, яка користується попитом у споживачів. Після цього має бути забезпечено виробництво продукції, яка може задовольнити цей попит, на додаток до транспортування, оцінки, складування та надання додаткових послуг споживачам як під час передпродажного, так і післяпродажного періодів. Відповідальність за забезпечення цих питань несе маркетингова діяльність. Маркетингова діяльність базується на політиці, яка спрямована на зменшення невизначеності, моніторинг маркетингових рішень щодо конкурентів, ринку, цін, споживачів, інформації про внутрішні ресурси та потенціал підприємства. Процес сегментації ринку передбачає поділ ринку на окремі групи споживачів, які виявляють схожість у своїх потребах, характеристиках або поведінці. Це дає змогу компанії розподіляти свої маркетингові ресурси ефективним і дієвим способом, таким чином задовольняючи потреби конкретної групи споживачів. Основна передумова цінової політики в маркетингу полягає в тому, що ціни встановлюються на товари підприємства з метою досягнення певної частки ринку і запланованого обсягу прибутку. Крім того, стратегії ціноутворення можуть змінюватися, навіть залежно від позиції на ринку. Функція цінової політики як фактора, що впливає на успіх підприємства та як складової комплексу маркетингу, переживає період суттєвої трансформації.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/73376
ISSN: 2413-9971
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 54 - 2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
THE FORMATION OF MARKET SEGMENTS AND PRICING.pdf287.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.