Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/73617
Назва: | Україна на світовому ринку туристичних послуг |
Автори: | Збарський, Василь Грибова, Діана Збарська, Анна |
Ключові слова: | міжнародний туризм, туристична інфраструктура, в’їзний туризм, туристична індустрія, державне регулювання туризму, сфера послуг, international tourism, tourism infrastructure, inbound tourism, tourist industry, state regulation of tourism and the service industry |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | ДВНЗ "УжНУ" |
Бібліографічний опис: | Збарський, В. Україна на світовому ринку туристичних послуг / Василь Збарський, Діана Грибова, Анна Збарська // Геополітика України: історія і сучасність : збірник наукових праць / ред. кол.: Л. М. Газуда (голов. ред.), І. В. Артьомов, С. В. Віднянський та ін. – Ужгород : ДВНЗ "УжНУ", 2021. – Вип. 1 (26). – C. 117–129. – Бібліогр. : с. 128–129 (10 назв); рез. укр., англ. |
Серія/номер: | Геополітика України: історія і сучасність; |
Короткий огляд (реферат): | У статті визначено й узагальнено проблеми розвитку міжнародного туризму в Україні, обґрунтовано перспективи міжнародної туристичної індустрії. Запропоновано методи вирішення окреслених проблем. Проаналізовано
зміни в обсягах і структурі міжнародних туристичних потоків. Окреслено
шляхи розвитку туризму та створення позитивного іміджу країни на ринку
туристичних послуг. Наголошується, що сьогодні туризм являє собою одну з
найважливіших рушійних сил світової економіки і одне з головних джерел зайнятості. У той же час в Україні ця галузь, попри наявність досить значного туристичного потенціалу, представлена слабо. Критичний аналіз стану туристичної галузі країни дозволяє стверджувати про її початкову стадію розвитку.
Слаборозвиненою залишається сфера управління та просування туристичного
продукту України, що вимагає методологічних розробок. У цьому зв’язку одним з найбільш актуальних шляхів ефективного просування та розвитку галузі може бути більш широке застосування цифрових технологій маркетингу в
туризмі. У статті розглядаються основні детермінанти розвитку ринку туристичних послуг та їх значення для індустрії туризму у світі та в Україні. International tourism development problems in Ukraine were defi ned and summarized as well as the international tourism industry prospects were substantiated in the article. Changes in the volume and structure of international tourist fl ows are analyzed. The tourism development directions and a country’s positive image creation in the tourist services’ market have been determined. It is noted that tourism is currently one of the most important driving forces of the world economy and one of the main sources of employment. At the same time, despite of the presence of a fairly signifi cant tourism potential, this industry is poorly represented in Ukraine. A critical analysis of the country’s tourism industry allows us to assert its initial stage of development. The problem of management and promotion of the Ukrainian tourist product remains underdeveloped, which requires methodological developments. In this regard, one of the most relevant ways to eff ectively promote and develop this industry can be the wider use of digital marketing technologies in tourism. Main determinants of the tourist services market’s development and their importance for the tourism industry in the world and Ukraine were considered in the article. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/73617 |
ISSN: | 2078-1431 |
Розташовується у зібраннях: | Геополітика України: історія і сучасність. Вип. 1 (26) 2021 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
УКРАЇНА НА СВІТОВОМУ РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ.pdf | 535.6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.