Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/73637
Title: | Комунікаційна взаємодія в системі публічного управління: практичний вимір |
Authors: | Михайловська, Олена |
Keywords: | взаємодія, комунікаційний процес, публічне управління, координація, interaction, communication process, public management, coordination |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | ДВНЗ "УжНУ" |
Citation: | Михайловська, О. Комунікаційна взаємодія в системі публічного управління: практичний вимір / Олена Михайловська // Геополітика України: історія і сучасність : збірник наукових праць / ред. кол.: Л. М. Газуда (голов. ред.), І. В. Артьомов, С. В. Віднянський та ін. – Ужгород : ДВНЗ "УжНУ", 2021. – Вип. 2 (27). – C. 18–25. – Бібліогр. : с. 23–25 (8 назв); рез. укр., англ. |
Series/Report no.: | Геополітика України: історія і сучасність; |
Abstract: | У статті досліджено проблематику комунікаційної взаємодії в сучасній
системі публічного управління в Україні. Наголошено на необхідності врахування теоретичних аспектів розвитку управлінської системи у практичній діяльності. Акцентовано увагу на важливості використання сучасних інструментів
проведення ефективного діалогу між органами місцевого самоврядування, органами державної влади та інститутами громадянського суспільства. Охарактеризовано сучасні національні практичні кроки та представлено можливості
у напрямі формування ефективної взаємодії у площині «влада-громадськість».
Вказано, що комунікаційна взаємодія між всіма суб’єктами публічного управління, яка враховує вимоги сьогодення, сприяє ефективному обміну досвідом
між суб’єктами такого управління. Окреслено цілі визначення стратегічних
напрямів розвитку громадянського суспільства. Зазначено про критичні висновки щодо наявного стану виконання завдань, передбачених програмами сприяння
розвитку громадянського суспільства. Представлено основні тенденції діяльності комунікативних підрозділів органів державної влади в країнах ЄС. Наголошено на необхідності використання координаційних впливів на розбудову взаємодії
в рамках системи публічного управління на засадах партнерства з боку держави.
Виокремлено принципи, яких необхідно дотримуватися при формуванні та реалізації державної комунікативної політики. Наголошено на потребі: 1) у спеціалістах інформаційно-комунікаційної сфери («архітектор даних»), які мають
удосконалювати процес комунікаційної взаємодії між тими, хто обробляє дані,
та тими, хто представляє потреби замовника (держава, місцеве самоврядування, інститути громадянського суспільства, організації тощо); 2) в експертах,
які здатні вдало координувати публічно-партнерську взаємодію («експерт зі
спрощення») та розробляти прості рішення складних задач. The problems of communication interaction in the modern system of public management in Ukraine are investigated. The need to take into account the theoretical aspects of the development of the management system in practice is emphasized. Emphasis is placed on the importance of using modern tools for effective dialogue between local governments, public authorities and civil society institutions. Modern national practical steps are characterized and opportunities in the direction of formation of effective interaction in the plane of “power-public” are presented. It is stated that the communication interaction between all subjects of public management, which takes into account the requirements of today, promotes the effective exchange of experience between the subjects of such management. The goals of defining strategic directions of civil society development are outlined. It is noted about the critical conclusions about the current state of implementation of the tasks provided by the programs to promote the development of civil society. The main trends in the activities of communication units of public authorities in the EU are presented. The need to use coordination influences to build cooperation within the public management system on the basis of partnership on the part of the state was emphasized. The principles that must be followed in the formation and implementation of state communication policy are highlighted. Emphasis is placed on the need for: 1) information and communication specialists (“data architect”), who should improve the process of communication between those who process data and those who represent the needs of the customer (state, local government, civil society institutions, etc.); 2) in experts who are able to successfully coordinate public-partnership interaction (“simplification expert”) and develop simple solutions to complex problems. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/73637 |
ISSN: | 2078-1431 |
Appears in Collections: | 2021 / Геополітика України: історія і сучасність. Випуск 2(27) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
КОМУНІКАЦІЙНА ВЗАЄМОДІЯ В СИСТЕМІ ПУБЛІЧНОГО.pdf | 472.54 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.