Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/73760
Title: Музикотерапія як засіб роботи зі страхами дошкільників з порушеннями психофізичного розвитку
Authors: Потюк, Софія Василівна
Keywords: музикотерапія, страх, діти з порушеннями психофізичного розвитку, дошкільник
Issue Date: Apr-2025
Publisher: Житомир: ЖДУ ім. Івана Франка
Citation: Потюк С.В. Музикотерапія як засіб роботи зі страхами дошкільників з порушеннями психофізичного розвитку. Інноваційні процеси в дошкільній освіті: теорія, практика, перспективи: зб. наукових праць / за заг. ред.: О.О.Максимової, М.А.Федорової. Житомир: ЖДУ ім. Івана Франка, 2025. С.118-120
Abstract: Час від повномасштабного вторгнення на території України став часом викликів для кожного українського громадянина. Час, який негативно впливає на психіку, що веде до порушення ментального і фізичного здоров’я. Час появи страхів у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку, а особливо з порушеннями психофізичного розвитку. Страх – це емоція, яка супроводжує українців кожного дня, що сигналізує про небезпеку. Дорослі повинні захистити внутрішній світ дітей від негативних діянь зовнішнього середовища. Важливо створити середовище, в якому дитина з порушеннями психофізичного розвитку здатна до самовираження, готова поділитися хвилюваннями, зокрема страхами, продемонструвати емоції, вийти на контакт з дорослими, а одним із засобів, який зумовлює широку палітру свободи у прояві емоцій – музикотерапія. Завдяки взаємодії з музикою діти з порушеннями психофізичного розвитку забувають про труднощі і страхи, долають бар’єри у спілкуванні та адаптації до навколишнього середовища.
Description: http://eprints.zu.edu.ua/43495/1/1.pdf
Type: Text
Publication type: Тези до статті
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/73760
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фізичної терапії, реабілітації, спеціальної та інклюзивної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Potiuk S.pdf445.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.