Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/7377
Назва: Теоретико-гносеологічні підходи до визначення категорії "реклама"
Інші назви: Theoretical and epistemological approaches to defining the category of "advertising"
Автори: Данайканич, Оксана Валеріївна
Ключові слова: категорія "реклама", дефініція, система маркетингових комунікацій, комунікаційні характеристики, цілі реклами, креативність
Дата публікації: 2010
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Данайканич, О. В. Теоретико-гносеологічні підходи до визначення категорії "реклама" / О. В. Данайканич // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / редкол.: В.П. Мікловда (голов. ред.), М.І. Пітюлич, Н.М. Надь та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2010. – Вип. 30. – С. 49–55. – Бібліогр.: с. 55 (10 назв).
Серія/номер: Економіка;
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячене науковому осмисленню етимологічних коренів походження категорії "реклама", в ній розглянуто різні дефініції даного поняття та підходи щодо визначення його сутності у вузькому та широкому розумінні (законодавчі, наукові, прикладні, авторські та інші), охарактеризовані основні і взаємозалежні цілі та комунікативні характеристики реклами, а також підкреслено важливість реклами як складової маркетингової діяльності підприємства й інструмента забезпечення ефективної його роботи. Ключові слова: категорія "реклама", дефініція, система маркетингових комунікацій, комунікаційні характеристики, цілі реклами, креативність.
The article is dedicated to the scientific understanding of etymological roots of the "advertising“ category origin, it includes different definitions of the notion and approaches for determining its nature in the narrow and broad senses (legislative, research, applicable, copyrighting etc.), basic and interdependent goals and communication characteristics of advertising are described in the article, and the stress is also put on the importance of advertising as a marketing activity component and a tool for its effective operation. Key words: the category of “advertising”, definition, marketing communications system, communication characteristics, objectives of advertising, creativeness.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/7377
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 30 - 2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ТЕОРЕТИКО-ГНОСЕОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ.pdf4.53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.