Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/73848
Название: Окремі підходи до розроблення управлінських технологій брендингу в аграрній сфері
Другие названия: Separate recommended approaches to the management and development of branding technology in the agricultural sphere
Авторы: Газуда, Леся Михайлівна
Оприсок, Мирослава
Ключевые слова: управління, розроблення технологій брендингу, аграрна сфера, креативні брендингові ідеї, органічні продукти харчування, інноваційні підходи, аграрне господарювання, management, development of branding technologies, agricultural sphere, creative branding ideas, organic food products, innovative approaches, agricultural management
Дата публикации: 2023
Издательство: ДВНЗ "УжНУ"
Библиографическое описание: Газуда, Л. Окремі підходи до розроблення управлінських технологій брендингу в аграрній сфері / Леся Газуда, Мирослава Оприсок // Геополітика України: історія і сучасність : збірник наукових праць / ред. кол.: Л. М. Газуда (голов. ред.), І. В. Артьомов, С. В. Віднянський та ін. – Ужгород : ДВНЗ "УжНУ", 2023. – Вип. 2 (31). – C. 180–187. – Бібліогр. : с. 185–187 (12 назв); рез. укр., англ.
Серия/номер: Геополітика України: історія і сучасність;
Краткий осмотр (реферат): У статті запропоновано окремі підходи до розроблення управлінських бренд-технологій у сфері аграрного господарювання, врахування яких здійснено у процесі побудови дієвої маркетингової стратегії процесу формування і просування бренд-технологій виробництва та послуг в аграрному секторі в межах аграрного господарювання й науково-практичної діяльності Інституту аграрних ресурсів та регіонального розвитку (с. В. Бакта, Берегівський район). Зазначено, що у практиці аграрного господарювання запровадження управлінських бренд-технологій повинно базуватися на застосуванні науково обґрунтованих інноваційних підходів із задіянням вітчизняного і зарубіжного досвіду, врахуванням потреб споживачів щодо безпечних, високоякісних органічних продуктів харчування. При цьому важливим є кваліфікаційний рівень управлінського персоналу, здатного професійно мислити, застосовуючи еколого-економічні підходи до формування аграрних бренд-технологій. Вагомого значення набуває створення власного корпоративного стилю суб’єкта аграрного господарювання, здійснення цілеспрямованої рекламної кампанії, досконалого дизайну продукту, очікуваного й асоціативного сприйняття споживачем бренду. Активізації потребує процес запровадження цифрових маркетингових технологій згідно з сучасними вимогами аграрного господарювання. Необхідністю окреслюється формування системи управління організацією, яка базуватиметься на задіянні новаційних креативних брендингових ідей просування й реалізації продукції, або ж надаваних послуг суб’єктами аграрного господарювання. В умовах непередбачуваного й змінного середовища важливим є формування системи управління, діяльність якої спрямовуватиметься на забезпечення ефективних технологій брендингу в аграрній сфері, побудованих на основі врахування особливостей процесу використання аграрних ресурсів. Крім цього, важливим є формування сильної торговельної марки, що надасть господарюючому суб’єкту можливість конкурувати на ринку аграрної продукції, просувати й пропагувати вироблену продовольчу продукцію на споживчий ринок.
The article proposes separate recommended approaches to the management and development of brand technologies in the field of agricultural management, which should be taken into account in the process of building an effective marketing strategy for the process of formation and promotion of brand technologies of production and services in the agricultural sector within the limits of agricultural management and scientific and practical activities of the Institute of Agricultural Resources and Regional Development (V. Bakta village, Berehovo district). It is noted that in the practice of agricultural management, the use of management brand technologies should be based on the application of scientifically based innovative approaches with the use of domestic and foreign experience, taking into account the needs of consumers regarding safe, high-quality organic food products. At the same time, the qualification level of management personnel capable of thinking professionally using ecological and economic approaches to the formation of agrarian brand-technologies is important. The creation of an agricultural business entity’s own corporate style, the implementation of a purposeful advertising campaign, perfect product design, and the consumer’s expected and associative perception of the brand become important. The process of introducing digital marketing technologies in accordance with modern requirements of agricultural management needs to be activated. The formation of the management system of the organization, which will be based on the use of innovative creative branding ideas for the promotion and sale of products, or services provided by subjects of agricultural management, is outlined as a necessity. The activity is conditioned by the application of a system-functional and marketing approach in the process of management and development of agrarian brand technologies, which will contribute to the achievement of high productivity and efficiency in conducting organic agriculture aimed at meeting the needs of the consumer. In the conditions ofan unpredictable and changing environment, it is important to form a management system, the activity of which will be aimed at ensuring effective branding technologies in the agrarian sphere built on the basis of taking into account the peculiarities of the process of using agrarian resources. In addition, it is important to form a strong trade mark that will give the business entity the opportunity to compete on the market of agricultural products, to promote its own food products to the consumer market.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/73848
ISSN: 2078-1431
Располагается в коллекциях:Геополітика України: історія і сучасність. Вип. 2 (31). 2023

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ОКРЕМІ ПІДХОДИ ДО РОЗРОБЛЕННЯ УПРАВЛІНСЬКИХ.pdf812.64 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.