Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/73850
Title: | Застосування бренд-маркетингових технологій в аграрному господарюванні |
Other Titles: | Application of brand marketing technologies in agricultural management |
Authors: | Газуда, Михайло Васильович Білей, Євгеній |
Keywords: | бренд-маркетингові технології, аграрне господарювання, впізнаваність бренду, торговельна марка, технологія брендингу, просування на ринок, цифровий маркетинг, brand-marketing technologies, agricultural management, brand recognition, trademark, branding technology, market promotion, digital marketing |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | ДВНЗ "УжНУ" |
Citation: | Газуда, М. Застосування бренд-маркетингових технологій в аграрному господарюванні / Михайло Газуда, Євгеній Білей // Геополітика України: історія і сучасність : збірник наукових праць / ред. кол.: Л. М. Газуда (голов. ред.), І. В. Артьомов, С. В. Віднянський та ін. – Ужгород : ДВНЗ "УжНУ", 2023. – Вип. 2 (31). – C. 188–194. – Бібліогр. : с. 193–194 (13 назв); рез. укр., англ. |
Series/Report no.: | Геополітика України: історія і сучасність; |
Abstract: | У статті розглянуто окремі особливості застосування бренд-маркетингових технологій у процесі аграрного господарювання. Наголошено на тому, що
нині постає потреба у забезпеченні ефективної системи управління, що базуватиметься на упорядкованій сукупності взаємозумовлюючих елементів, які відрізняються функціональними цілями й, діючи автономно, спрямовані на досягнення окресленої результативної мети, зокрема формування конкурентоспроможного брендингового середовища у сфері аграрного розвитку. Окреслено роль
цифрового маркетингу у напрямі розширення, або ж дифузії бренд-технологій,
формування сильного іміджевого бренду виробленої продукції господарюючим
суб’єктом. Побудова іміджевої системи впізнаваності бренду повинна зумовлюватися маркетинговою стратегією розвитку підприємства, формувати специфіку його торговельної марки, уможливлюючи вихід на нові товарні ринки з
конкурентними перевагами щодо виробників аналогічної продукції. При цьому
необхідністю зумовлюється потреба у просуванні на ринок, як вітчизняний,
так і зарубіжний, продукту, виробленого в межах України, оскільки потрібно
підвищувати іміджевий рівень українських підприємств, здатних виготовити
якісний продукт, що матиме попит у споживача. Вагомого значення набуває
зміна ментальності менеджерів вищої ланки управління організацією й пошук
висококваліфікованих кадрів для забезпечення ефективної маркетингової діяльності суб’єктів аграрного господарювання та перспективного розвитку аграрного сектору країни, її регіонів. У процесі дослідження виявлено, що забезпечення успішної діяльності господарюючого суб’єкта у сфері аграрного розвитку в значній мірі залежить від
сформованого брендингового середовища й задіяння брендингових технологій в
управлінні організацією. При цьому технологія брендингу визначається сукупністю специфічних інструментів, що застосовуються в управлінському процесі будь-якого підприємства, і потребує висококваліфікованих спеціалістів, компетентних щодо прийняття рішень у сфері просування і реалізації виробленої
суб’єктом аграрного господарювання продукції. The article examines certain features of the use of brand marketing technologies in the process of agricultural management. It is emphasized that now there is a need to provide an effective management system, which will be based on an orderly set of interrelated elements that differ in functional goals and act autonomously aimed at achieving the defined effective goal, in particular, the formation of a competitive branding environment in the field of agrarian development. The role of digital marketing in the direction of expansion, or diffusion of brand technologies, formation of a strong image brand of products produced by a business entity is outlined. Building an image system of brand recognition should outline the marketing strategy of the company’s development, form the specificity of its trademark, enabling access to new product markets with competitive advantages over manufacturers of similar products. At the same time, the necessity is determined by the need to promote the product produced within Ukraine to the market, both domestic and foreign, as it is necessary to raise the image level of Ukrainian enterprises capable of producing a quality product that will be in demand among consumers. It is important to change the mentality of managers of the top management of the organization and search for highly qualified personnel to ensure effective marketing activities of agricultural entities and perspective development of the agricultural sector of the country and its regions. In the process of research, it was found that ensuring the successful operation of the economic entity in the field of agrarian development depends to a large extent on the formed branding environment and the use of branding technologies in the management of the organization. At the same time, branding technology is outlined by a set of specific tools used in the management process of any enterprise and requires highly qualified specialists competent to make decisions in the field of promotion and sale of products produced by the subject of agricultural management. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/73850 |
ISSN: | 2078-1431 |
Appears in Collections: | Геополітика України: історія і сучасність. Вип. 2 (31). 2023 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ЗАСТОСУВАННЯ БРЕНД-МАРКЕТИНГОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ.pdf | 330.87 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.