Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/73856
Название: The Scope and Structure of ICT and Digital Competencies in the New Ukrainian School
Другие названия: Обсяг та структура інформаційно-комунікативної компетентності в Новій українській школі
Авторы: Andrusiak, Iryna
Андрусяк, Ірина Василівна
Slyvka, Myroslava
Сливка, Мирослава Іванівна
Ключевые слова: competence, information and communication competence, New Ukrainian school, digital competence, digital citizenship, skills, компетентність, нформаційно-комунікаційна компетентність, Нова українська школа, цифрова компетенція, цифрове громадянство, вміння
Дата публикации: 2022
Издательство: Гельветика
Библиографическое описание: Andrusiak I., Slyvka M. The Scope and Structure of ICT and Digital Competencies in the New Ukrainian School / Iryna Andrusiak, Myroslava Slyvka // Сучасні дослідження з іноземної філології. – 2022. – No 3-4. – PР. 305-316.
Краткий осмотр (реферат): The present article explores ICT competence which is among ten key competences which the New Ukrainian School defines as learning outcomes. According to the Conception of the New Ukrainian School, the task of each school subject is the development of these competences. Hence, it is of primary importance that foreign language teachers, English teachers in particular, be aware of the scope and structure of each competence as well as of the specific features of its development through teaching and learning English. The present article aims at outlining the scope and structure of ICT and digital competences in the New Ukrainian School. The present study employs descriptive-analytical review of the regulations in the field of foreign language education. More specif-ically, the research is based on the data of the analysis of the Conception of the New Ukrainian School, the National Standard for Basic Secondary Education, and Model educational programs for foreign languages. A strong emphasis is placed on the contribution English as a school subject makes to the development of ICT and digital competences. The conclusion is drawn that the scope of ICT and digital competences implies learners’ competences that go beyond the use of ICT. Being one of the key competences of the New Ukrainian School, ICT and digital competences are viewed as a complex construct that embraces the ICT use, information and media competence; basic computational competences and fundamentals of digital citizenship. The article presents the learners’ ICT compe-tence model that describes the structure of the learners’ ICT competence which includes technological skills, information skills, information value and ethics awareness and motivation. Hence, the ICT competence is reviewed as a body of knowledge, skills and attitudes that learners need in order to handle information effectively to learn throughout life and grow personally.
У статті розглядається інформаційно-комунікаційна ком-петентність, яка відносяться до десяти ключових компетенцій, що ви-значають результати навчання в Новій українській школі. Оскільки відпо-відно до Концепції Нової української школи завданням кожного шкільного предмету є формування цих компетенцій, важливо, щоб вчителі іноземної мови, англійської зокрема, були обізнані з обсягом та структурою кожної компетентності взагалі, а також специфікою її формування за допомогою навчання англійської мови. Метою статті є визначення обсягу та струк-тури інформаційно-комунікаційної компетентності в Новій українській школі, що досягається за допомогою дескриптивно-аналітичного аналізу ключових освітніх документів України, таких як: Концепція Нової україн-ської школи, Державний стандарт базової середньої освіти та Модельні навчальні програми для 5-9 класів Нової української школи. Основна увага звертається на роль англійської мови як навчального предмета у її форму-ванні. У статті робиться висновок, що обсяг інформаційно-комунікаційної компетентності не вичерпується простим вмінням користуватися інфор-маційно-комунікаційними технологіями. Нова українська школа розглядає її як складне утворення, що охоплює вміння користуватися інформаційно-ко-мунікаційними технологіями, інформаційну та медіакомпетенції, базові обчислювальні компетенції та основи цифрового громадянства. У статті подається модель інформаційно-комунікаційної компетентності учнів, що визначає її структуру і включає такі компоненти: технічні вміння, інфор-маційні вміння, обізнаність щодо цінності інформації та інформаційної етики та мотивацію. Відповідно. інформаційно-комунікаційна компетент-ність розглядається як набір знань, вмінь та ставлень, що повинні сформу-вати учні для того, щоб ефективно виконувати необхідні дії з інформацією з метою особистого розвитку та безперервного навчання.
Описание: DOI : https://doi.org/10.32782/2617-3921.2022.21-22.305-315
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/73856
ISSN: 2617-3921
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри англійської філології

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
260-Текст статті-891-1-10-20221201.pdf434.53 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.