Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74005
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМушка, Даніелла Василівна-
dc.contributor.authorБондаренко, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorПопадинець, Назарій Миколайович-
dc.contributor.authorКоваль, Олександр Дмитрович К-
dc.date.accessioned2025-05-23T06:50:26Z-
dc.date.available2025-05-23T06:50:26Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМушка Д. В., Бондаренко В. М., Попадинець Н. М., Коваль О. Д. Методологія оцінки впливу діджитал-маркетингу на ефективність бізнесу. Український журнал прикладної економіки та техніки. 2022. Том 7. № 1. С. 174 – 180.uk
dc.identifier.issn2415-8453-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74005-
dc.descriptionDOI: https://doi.org/10.36887/2415-8453-2022-1-21uk
dc.description.abstractВступ. У сучасних умовах ведення бізнесу важливим елементом успіху є застосування методів інформаційних комунікацій. Оскільки сучасне інформаційне суспільство все частіше потребує нових методів комунікування, то використання діджитал-маркетингу в бізнесі є вкрай ефективним, адже воно постійно еволюціонує. Саме тому діджитал-маркетинг є тим засобом, який потрібно використовувати для розвитку сучасного бізнесу. Мета статті: на основі аналізу та систематизації теоретичних і практичних підходів до комплексного оцінювання ефективності маркетингової діяльності бізнесу виокремити основні методологічні аспекти ролі діджитал-маркетингу у цьому процесі. Результати. У статті проаналізовано дослідження, спрямовані на визначення сутності поняття «діджитал-маркетинг». Обґрунтовано наукові підходи та розкрито основні інструменти дослідження цієї проблематики. Визначено ефективність впливу від впровадження цифрового маркетингу на сучасний бізнес. Охарактеризовано набір показників ефективності рекламного звернення та їх впливу на бізнеспроцеси. Досліджені основні тенденції розвитку діджитал-маркетингових інструментів і їх вплив на результативність бізнесу. Охарактеризовано шляхи розширення можливостей діджитал-маркетингу серед вітчизняного бізнесу. Висновки. Визначено, що для збільшення ефективності бізнесу потрібно здійснити аналіз діяльності споживачів на інформаційних сайтах з використанням основних аспектів, а саме: увага → зацікавлення → бажання → дія на основі специфічних індикаторів (трафік, конверсія, ліди). Доведено, що проаналізована система основних індикаторів дозволяє комплексно оцінити ефективність бізнесу, оцінювати ефекти від різного роду заходів, визначати і реалізовувати найбільш ефективні економічні інструменти розвитку. Задекларовано шляхи ефективного застосування діджитал-маркетингу щодо визначення основних проблем сьогодення, які можуть впливати на розвиток та ефективність діяльності бізнесу.uk
dc.description.abstractIntroduction. Application of information communications methods becomes an essential success element in current doing business conditions. Since contemporary information society increasingly needs new communication methods, the use of digital marketing in business is very efficient as it consistently evolves. Therefore, digital marketing is the tool to be used to develop business. The purpose. The article aims to outline the main methodological aspects of the role of digital marketing in the process based on the analysis and systematization of theoretical and practical approaches to a comprehensive assessment of the business marketing activity efficiency. Results. The article analyzes the research addressing the nature of the interpretation of the digital marketing concept. It substantiates scientific approaches to the subject and outlines the main tools in this phenomenon. The efficiency of impact the digital marketing introduction has on modern business is determined. A set of parameters of advertising efficiency and its impact on business processes are characterized. The main trends in the development of digital marketing tools and their impact on business efficiency are examined. The ways to expand digital marketing opportunities among domestic businesses are characterized. Conclusions. The article argues that the analysis of customers’ activity on informational websites based on such key aspects as attention → interest → desire → activity based on specific indicators (traffic, conversion, leads) should be carried out to improve business efficiency. The analyzed system of key indicators allows for carrying out a comprehensive assessment of business efficiency, estimating the effects of various activities, and determining and implementing the most efficient economic development tools. The ways to efficiently apply digital marketing to define the main contemporary problems that can affect business development and efficiency are declared.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectдіджитал-маркетингuk
dc.subjectбізнесuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectіндикаториuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectdigital marketinguk
dc.subjectbusinessuk
dc.subjectefficiencyuk
dc.subjectindicatorsuk
dc.subjectmarketing activityuk
dc.subjectmarketing audituk
dc.titleМетодологія оцінки впливу діджитал-маркетингу на ефективність бізнесуuk
dc.title.alternativeMethodology of assessing the digital marketing’s impact on business efficiencyuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
МЕТОДОЛОГІЯ ОЦІНКИ.pdf429.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.