Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/7406
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСарай, Н.І.-
dc.date.accessioned2016-03-22T08:43:17Z-
dc.date.available2016-03-22T08:43:17Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationСарай, Н. І. Сучасні аспекти маркетингового стилю управління підприємством / Н. І. Сарай // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / редкол.: В.П. Мікловда (голов. ред.), М.І. Пітюлич, Н.М. Надь та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2010. – Вип. 30. – С. 133–137. – Бібліогр.: с. 136–137 (10 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/7406-
dc.description.abstractУ статті розкрито основні ознаки маркетингового стилю управління підприємством, обґрунтовано необхідність складання маркетингового плану, визначено роль управління маркетингом на підприємстві та етапи стратегічного маркетингового планування. Охарактеризовано керовані та некеровані фактори маркетингового середовища підприємства та виявлено їх вплив на ефективність маркетингової діяльності фірми. Розглянуто основні методи прогнозування можливих змін маркетингового середовища підприємства. Ключові слова: маркетингова діяльність, план маркетингу, управління, маркетингові стратегії, прогнозування.uk
dc.description.abstractThe main features of marketing style of enterprise’s management are shown in this article, also the necessity of the formation of marketing plan has been substantiated. The role of marketing’s management at the enterprise and stages of strategic marketing planning are defined. Controlled and uncontrolled factors of enterprise’s marketing surroundings are characterized and their influence on the effectiveness of marketing activities of the firm has been founded out. The main methods of forecasting the possible changes of marketing enterprise’s surrounding have been shown. Key words: marketing activities, marketing’s plan, management, marketing strategies, forecasting.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка;-
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectплан маркетингуuk
dc.subjectуправлінняuk
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk
dc.subjectпрогнозуванняuk
dc.titleСучасні аспекти маркетингового стилю управління підприємствомuk
dc.title.alternativeModern aspects of marketing style of enterprise’s managementuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2010 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. Випуск 30



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.