Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/7406
Название: Сучасні аспекти маркетингового стилю управління підприємством
Другие названия: Modern aspects of marketing style of enterprise’s management
Авторы: Сарай, Н.І.
Ключевые слова: маркетингова діяльність, план маркетингу, управління, маркетингові стратегії, прогнозування
Дата публикации: 2010
Издательство: Видавництво УжНУ «Говерла»
Библиографическое описание: Сарай, Н. І. Сучасні аспекти маркетингового стилю управління підприємством / Н. І. Сарай // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / редкол.: В.П. Мікловда (голов. ред.), М.І. Пітюлич, Н.М. Надь та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2010. – Вип. 30. – С. 133–137. – Бібліогр.: с. 136–137 (10 назв).
Серия/номер: Економіка;
Краткий осмотр (реферат): У статті розкрито основні ознаки маркетингового стилю управління підприємством, обґрунтовано необхідність складання маркетингового плану, визначено роль управління маркетингом на підприємстві та етапи стратегічного маркетингового планування. Охарактеризовано керовані та некеровані фактори маркетингового середовища підприємства та виявлено їх вплив на ефективність маркетингової діяльності фірми. Розглянуто основні методи прогнозування можливих змін маркетингового середовища підприємства. Ключові слова: маркетингова діяльність, план маркетингу, управління, маркетингові стратегії, прогнозування.
The main features of marketing style of enterprise’s management are shown in this article, also the necessity of the formation of marketing plan has been substantiated. The role of marketing’s management at the enterprise and stages of strategic marketing planning are defined. Controlled and uncontrolled factors of enterprise’s marketing surroundings are characterized and their influence on the effectiveness of marketing activities of the firm has been founded out. The main methods of forecasting the possible changes of marketing enterprise’s surrounding have been shown. Key words: marketing activities, marketing’s plan, management, marketing strategies, forecasting.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/7406
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 30 - 2010

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
СУЧАСНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОГО СТИЛЮ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ.pdf2.96 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.