Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74178
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКорсак, Роман Володимирович-
dc.contributor.authorГуштан, Тетяна Вікторівна-
dc.contributor.authorГодя, Іван Михайлович-
dc.date.accessioned2025-05-31T09:58:36Z-
dc.date.available2025-05-31T09:58:36Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКорсак Р., Гуштан Т., Годя І. РОЛЬ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА УСТАТКУВАННЯ У ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОЇ СПРАВИ: ПЕДАГОГІЧНИЙ ПІДХІД. Актуальнi питання гуманiтарних наук. Вип. 85, том 2, 2025. С. 243-250.uk
dc.identifier.issn2308-4855 (Print)-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74178-
dc.descriptionВикористання сучасного обладнання, включаючи професійні кухні, готельні номери-лабораторії, системи управління готелями та ресторанами дозволяє здобувачам працювати з актуальними інструментами індустрії. Це формує у них практичні навички, необхідні для роботи в умовах високої конкуренції та сучасних стандартів якості. Крім того, інформаційні технології сприяють персоналізації навчання, надаючи доступ до адаптивних освітніх платформ, які дозволяють розвивати у здобувачів освіти індивідуальні компетенції залежно від їхніх професійних інтересів. Це особливо важливо для підготовки фахівців, здатних ефективно працювати в індустрії гостинності, що швидко змінюється. Таким чином, інтеграція інформаційних технологій та обладнання в освітній процес забезпечує високу якість підготовки фахівців, підвищує їхню конкурентоспроможність на ринку праці та сприяє інноваційному розвитку готельно-ресторанної сфери.uk
dc.description.abstractСтаття присвячена сучасній підготовці фахівців у сфері готельно-ресторанного бізнесу. Авторами відмічено, що фахова підготовка потребує інтеграції інформаційних технологій та сучасного обладнання до освітнього процесу. Використання цифрових інструментів, симуляторів та спеціалізованого програмного забезпечення дозволяє майбутнім професіоналам освоювати практичні навички в умовах максимально наближених до реальних. Це підвищує рівень компетентності випускників та їхню готовність до професійної діяльності. Також зазначено, що інформаційні технології відіграють ключову роль у навчанні, дозволяючи автоматизувати освітній процес, застосовувати онлайн-курси, віртуальні тренажери та платформи для дистанційного навчання. Зазначені технології допомагають здобувачам освіти вивчати управління готельно-ресторанним бізнесом, розробляти стратегії обслуговування клієнтів та аналізувати бізнес-процеси у цифровому середовищі.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectінформаційні технології, устаткування, підготовка фахівців, готельно-ресторанна справа, педагогічний підхід, цифрові інструменти, дистанційне навчання, симулятори, професійні компетенції, автоматизація навчального процесуuk
dc.titleРОЛЬ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА УСТАТКУВАННЯ У ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОЇ СПРАВИ: ПЕДАГОГІЧНИЙ ПІДХІДuk
dc.title.alternativeTHE ROLE OF INFORMATION TECHNOLOGY AND EQUIPMENT IN THE TRAINING OF HOTEL AND RESTAURANT SPECIALISTS: A PEDAGOGICAL APPROACHuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.